CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, April 30, 2010

Majlis Restu KMS


 sesi bersalaman dan berselawat

semua students bersalaman dengan parents....students perempuan dengan para ibu

bersama rakan kolej


hai.....sayonara....pray for my success

semoga semua students A-level &  IB di KMS  
semester akhir ini 
akan beroleh kejayaan yang cemerlang dan 
meneruskan pengajian masing2 
ke universiti yang terpilih di luar negara ....


30 April 2010 - Jumaat
ibubapa datang dari seluruh negara ke sini


majlis bermula jam 9 pagi....oleh kerana ade sebab yang tak dapat dielakkan kami tidak dapat bersama2 bersolat hajat & baca yaasin.....sewaktu tiba, majlis sedang mengaminkan doa...yang penting hadir tetap hadir untuk beri sokongan moral kepada semua anak2 di sini....


majlis diakhri dengan jamuan makan tengahari
terima kasih kepada pihak KMS kerana begitu prihatin
dan mengadakan majlis seumpamanya ini....


12 comments:

al-lavendari said...

ya begitulah juga harapan semua ibu bapa dan penjaga mereka !

sonata anak kancil said...

al-lavendari : TK sebagai juara di hari Jumaat ini...harapan ibubapa yang hadir sangat tinggi!

sahromnasrudin said...

tak panggil Pengarah ke? tak nampak muka pengarah pun...
p/s: bentong kne tutup..cian depa tue...

sonata anak kancil said...

sahromnasrudin : semua ade....dari pengarah hinggalah semua warga KMS

apafasak bentong kena tutup?

Sesayang_Andox said...

teringat masa zaman sekolah ada kem ukhwah islamiah,
suasana rakan-rakan dan sesama guru,
semuanya senyum tika bersalaman,
selawat diselingkan.
rindu zaman itu. ^^

mfisma said...

Salam cikgu Sonata...teringat saya masa buat A-Level 20 tahun yg lalu..bebudak sekarang untung..macam2 kem ada..kami dulu belasah sendiri aje..motivate diri masing2 dgn cara sendiri..

manzlie said...

salam from Makkah..


besar jugak tanggonjawap guru guru kita nih...menididk mereka supaya menjadi insan yang berguna pada masyarakt, bangsa dan agama...mulia sungguh kerjaya mereka kan....


waslam

sonata anak kancil said...

Sesayang Andox : sekarang ni macam2 program dijalankan melibatkan ibubapa supaya ibubapa tau apa yang cikgu2 buat dengan anak2 mereka semasa belajar

sonata anak kancil said...

mfisma : program2 sekarang nak memaklumkan kepada ibubapa usaha2 yang dijalankan oleh pihak sekolah / kolej...selain anak2 itu sendiri sentiasa diingatkan tentang belajar ni....dalam pada tu ade juga segelintir yang tak sedar2....dah rasa teror benor la tu!!!

sonata anak kancil said...

Manzlie : itulah tugas guru CL...nak memanusiakan manusia! nak mengajar sumber manusia hari ini untuk meneraju negara masa depan - yang bakal ganti kita pada hari ini....kalau tak betul2 ajar...macam2 boleh jadi!

Papa meow said...

Salam ziarah, membaca kisah kucing2 tu kesian pula. Nanti ada masa update lagi kisahnya.

Dah namanya papa meow, mmg suka n3 kisah meow2 ;D

sonata anak kancil said...

Papa Meow : lagi hebat sebagai papa meow! sy pun kesian dengan kucing2 ni...tapi pantang dia buat hal... cth berak merata/bergaduh....geram betul....mulalah nak hantar jauh2!!!