CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, May 1, 2010

sesi makan ubat

sedang makan

selesai makan

tunggu makan ubat

kakak berusaha memegang kepala Comot

Comot muntahkan ubat sikit.....pahit agaknya!...

suap semula....

okey dah.....

18 comments:

ONE ZABA said...

tuan punya comot tu pun kena makan obat gak rasanya...

- jinggo - said...

ha...
kucing makan ubat...
menarik.

imanshah said...

wah bagusnya.penyayang tol..alhamdulillah, sifat yang sangat terpuji

Azima said...

Salam Kak,

Bagus la akak ni..sayang sgt kat comot tu!!! Bertuah si comot..

Rajin makan ubat yer comot...nanti bleh pi jalan2...hehehe

Akak sihat ke???

Yunus Badawi said...

ensemlah dia - tak comot pun. kesian dapat nama mcm tu huhuhu

Yunus Badawi said...

Kucing pun pandai makan ubat.

manzlie said...

salam from MAKKAH

cl paling susah nak makan ubat...entah kenapa sejak dari kecik lagi...?hehhehe



waslam

sonata anak kancil said...

Onezaba: bila dah sihat...aku lupa! okey-okey TK ko tolong ingatkan aku...bukan senang nak dapat kawan seperti ko ni yang sentiasa mengingatkan aku! Ko pun sama juga ye...jangan lupa kalau sakit...makan ubat

sonata anak kancil said...

Jinggo : kucing ngan manusia tak ade beza....jika sakit .... pergi klinik mesti kena makan ubat...sama mcm bawak baby ke klinik....kucing pun sama - demam - batuk - luka dll

sonata anak kancil said...

Imanshah : biasalah Imanshah macam ni....kalau kucing sakit...cepat2 bawak dia ke klinik....kalau ikutkan kucing pun kena cucuk macam bela baby jugak! tapi tak kuasa la sy...dulu2 nenek baka Parsi..selalu bawak ke klinik....cucuk & cek tahap kesihatannya!

sonata anak kancil said...

Azima :tak kira sape...semua sayang...kalau sakit ni lagi la sayang! kesian....moyok aje....tak aktif...sekarang dah okey dah....

akak - alhamdullilah sihat...ade sikit aje terasa sakit...boleh kawal lagi ni...

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : apa ade pada nama daaaa.....senang panggil Comot...bulu dia comot2 sikit...hantam Comot la senang!

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi :betul! ade manusia takut makan ubat & takut pergi klinik @ hospital! ni sorang geng blogger takut makan ubat - CL...! lihat komen dia...he3x

sonata anak kancil said...

Manzlie @ CL : kalau susah @ takut nak makan ubat....jaga kesihatan badan tu!kerja kalau over akan jatuh sakit CL....tengok tu hari tu CL dah tak sihat....lagi satu kalau susah nak makan ubat......cepat2 le CL...jawab sendiri! ni satu motivasi yer!

hazeleyed lady said...

Ass-salam
Memang fun beri kucing ubat...
Kak Hazeleyed biasa bagi ubat kurap kat Gobi(d' cat)takut dia dijangkiti dari kucing orang lain...

sonata anak kancil said...

Hazeleyed : macam2 kerenah beri kucing makan ubat...doktor tanya nak ubat pil @ cecair? macam nak beri budak je...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

nampak cool jer comel (tukar nama!) tu tunggu nak makan ubat! best tgk gambar2 tu...

farahin said...

aaawwww~~!!
comel nyaaa