CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, May 13, 2010

Hari itu kan tiba jua....

 terasa bahangnya

makin dekat hari

 kesuntukan masa

masih belum apa-apa

memburu waktu



 antara 


tak sabarnya


membilang hari


@


sabar menanti....?



hari itu kan tiba jua....





24 comments:

kak su said...

Salam Cikgu Sonata...

Hai!! ...nak kemana niii membilang hari...

Sabar la ya..tak lari gunung dikejar (kalau gunung la)..

Insyaallah akan sampai masanya ya..
Wslm

manzlie said...

salam from Makkah..


hari apa tuh...?


wasalm

ahmad humairi said...

seribu tahun x kan lama,
usah cemas berdebar,
xkan lari gunung dikejar,
hilang kabus nampaklah ianya

sahromnasrudin said...

selamat hari guru..pasti yang dimasukkan hari guru kan huhuhuhu

ONE ZABA said...

hari itu akan tiba jua...berdoa je agar dipanjangkan umur .

Ummi Humaira said...

salam cikgu sonata...

he he he kita samalah kan , membilang hari tp destinasi kita berbeza...

apa2 pun semoga ceria selalu , he he he .ummi doakan cikgu selamat ke sana , jgn lupa amik gambar bila sampai di puncak tembok , larat ke mendaki tu ,
doakan ummi juga tau

piewahid said...

salam cikgu,

kalau saya, "hari itu kan tiba jua....." terus saja saya teringatkan perjalanan abadi ke sana.

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

saya pu tertunggu tunggu apa yang di tunggu oleh cikgu
he he

Wassalam

aRoL said...

salam,
tunggu hari guru ke..
saya pun nak ucap selamat gak macam yang kuar dalam tv tu,..selamat hari guru, cikgu...selamat maju jaya..

sonata anak kancil said...

kak su : tak sabar pun ye...sabar pun ye...tunggguuuu....tatau la kalau tembok besar tu dah nak runtuh kena kejar cepat2!!!

sonata anak kancil said...

manzlie : macam2 hari nak kena tunggu ni....yang tau memang dah tau la..yang tak tau??? bila2 masa akan tiba jua cuma tatau bila! hari mati? hari kiamat?

sonata anak kancil said...

Ahmad Humairi : nasib baik gunung tak ade kaki..kalau tak aku asyik berlumba lah ...dan tak sampai2!

sonata anak kancil said...

sahromnasrudin: yeahhhh! betul...salah satu hari yang dinanti2kan ialah Hari Guru!!! terima kasih...ucapan awal ko ucapkan kepada ku....

sonata anak kancil said...

OneZaba : sama2 kita berdoa ye...harap ko sabo menanti aku dipuncak gunung!!! okey semuanya....beres ye...confirmed!

sonata anak kancil said...

Ummi Humaira : w'salam...ye kita sama cuma sorang ke timur sorang ke barat! lama tak ke sini...sibuk "tuition" ke...semoga kita selamat sampai & kembali ....salam sy untuk CL kita !!!

sonata anak kancil said...

Piewahid : ye betul tu...ni pun salah satu hari yang ditunggu juga....kita tatau bila akan tiba...tapi kan tiba jua...

sonata anak kancil said...

Rozali : macam2 yang saya tunggu...hari2 itu akan tiba jua...hari guru - hari anniversary - hari lahir - hari cuti....hari mati pun tunggu jugak..tapi tatau bila!

sonata anak kancil said...

Arol : terima kasih! antara hari2 yang ditunggu ialah hari guru!!! syok nya!

Zaitun said...

Mungkin hari yang teristimewa sebab tu membilang hari.

n@m@n said...

nak ke Vietnam lagi ke?hehe

sonata anak kancil said...

Zaitun : tu la fasal....dah tak lama dah ni! macam2 hari di tunggu

sonata anak kancil said...

Naman : lebih jauh lagi dari Vietnam! he3x

noor afzan said...

membilang hari apa ni kak..?
cuti sekolah ke?
aahaha~

sonata anak kancil said...

Noor Afzan : ye lah tu!!! terasa makin dekat nak cuti...dengan kerja2 yang macam2!