CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, May 5, 2010

ASAL BOLEHHHHH...............

 
 
oleh kerana ade rakan2 yang beri respon sangat bagus dengan murtabak singapore ni.....aku letak rupa sebenar murtabak ni.....murtabak ni sekeping besar....intinya berderai2 gitu....nak explain lebih2 tak reti la.....ni baki aku simpan.....aku masuk micro-wave.....buat makan petang ni..
orang ingat rupa dia hitam  @ hangus ....
tak hitam @  hangus sebenarnya...

sape yang bertanya ngape hitam / memang hitam / dll. sebenarnya terus teranglah aku nak beritahu.....kamera aku bukan jenis yang canggih manggih tu....aku snap guna hp aje.....
pulak tu lampu neon kat dapur aku jenis malap2 gitu...he3x
kamera ade pun - malas aku nak bawak keluar....
ni lah aku sebenarnya....
nak buat N3 pun ikut rese aku nak buat he he he......
aku main redah je..........kalau orang Melaka baca yang aku tulis ni...orang Melaka kata apa????

ASAL BOLEHHHHHH.......!

Murtabak semalam - beli kat Duyung...terutama 
up : Ibuayu, Safiudin & Bapak.
Kat lain saya tatau....kat Malim....saya tatau ....
yang saya tau ikan bakar malim ade le....
kat Duyung ni pun....namanya restoren ikan bakar malim.....so stall murtabak singapore ni ade le kat korner tu............Si Tedi pulak....ko selalu lalu tak kat sini???? Kalu ko rajin ke Famili Stor Duyung tu...tentu ko perasan kan??? ala depan kedai gunting rambut tu.....

***********

aku tak sempat nak respon satu persatu....
sebab ade urusan sikit...pulak tu tatau la
komputer kenit aku ade mende tak kena...
semalam okey ke dengan bluetooth....
hari tak boleh pulak...
aku ni bukannya reti beno....
 
ASAL BOLEH! Asal boleh buat N3 udah le....
nak lebih2....nak make-up sana sini.......tak pandai.....molek2 elok...kang comot pulak!

 
************************************
 tunggu malam ni...
jika tak ade aral melintang 
satu kejutan akan berlaku.......tungguuuuuuuuuuu!


 terima kasih kepada rakan yang komen di sini
 

n@m@n

Blogger Azima

Blogger ibuayu
 
Blogger kak su

Blogger 4-a&nazrah

Blogger manzlie

Blogger sahromnasrudin
Delete

Blogger Kak Nora

Blogger Alimaz-Kembara Terasing

Blogger safiudin
Delete

Blogger ONE ZABA

Blogger zulkbo
 
Blogger Bapak

24 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

tak pernah rasa lagi murtabak nie..

nampak menarik..

apakah yg berlaku malam nie..?

sonata anak kancil said...

LotsofLove : jom kita main teka2.....betul ke salah....

mama ju, said...

salam cikgu


Sedapnya murtabak spore.Kalau ke spore biasanya akan makan kat tepi Masjid Sultan.Tapi sekarang ni rupa dia lain sikit...

sonata anak kancil said...

mamaju : dah lama beno sy tak ke Singapura....tak dapat ke sana...dapat murtabak s'pore kat sini jadi le

ayeen said...

UMI NNTI AYEEN BALIK SAYA NAK MAKAN MURTABAK SINGAPORE PLEASE> KAKAK JANJI TAPI TAK TEPATI

sonata anak kancil said...

ayeen : no problem...suruh aje kakak gi beli

ONE ZABA said...

betul la tu..

asal boleh masuk perut ...konyang ...sendawa... kira boleh la

cikgu isza said...

nanti nak ke hohor.. ade x murtabak singapore ni di sana agaknya?

sonata anak kancil said...

OneZaba: ko biar betul...tak boleh main pakai boleh je....angin masuk perut pun kembong jugak!

sI tEDI said...

cikgu,

nanti nak g skodeng lah..nanti nak tepek gambau kat sini. ekekekekeke

sonata anak kancil said...

Cikgu Isza : yang sy tau dekat Muar aje..kat lain2 tempat tatau la...

sonata anak kancil said...

Sitedi : ko jgn buat fasal.....kang sape sekodeng sape! ngeh3x....SiTed dok kat mana sebenarnya? sy kat bedhill...he3x

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh..tak tau plak ada murtabak singapore kat c2.pasni leh cube...namoak cam sedap jerk

manzlie said...

salam cikgu sonata..


patut lah hitam yer...ok understood..hehehhe


waslam

kak su said...

Salam Cik gu..

Malam nii.ada aper???

Haa..kertas soalan SPM bocor ke???

Jangan laa..anak akak nak SPM..cian dia kalau ada soalan bocor susah..payah nanti...

Wslm

4-a&nazrah said...

famili store duyong, pusat beli belah barangan dapur kegemaran kami masa di melaka dulu..

Atikah said...

Salam kak,
Tak saba rnak tahu, apa yang berlaku mlm nie... dok tunggu2 nie.. tapi tak kuar2 lagi... :)

sonata anak kancil said...

Nurhawa : tak kan tatau...kan dekat dengan rumah awak tu!!! he3x....I know who you are....you know me???

sonata anak kancil said...

Manzlie : kalau hitam pun sedap gak! macam orang jugak kan...hitam2 ku pandang manis!!! ngeh3x

sonata anak kancil said...

kak su : mana boleh bocor kertas spm....tu rahsia teramat rahsia...ade kaitan langsung!

sonata anak kancil said...

nazrah : pernah duduk kat Melaka??? kat mana tu....

sonata anak kancil said...

Atikah : tengok la malam2 kang boleh terkejut ke tidak....

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhuhu...tak tau...heheh

sonata anak kancil said...

Nurhawa: cuba cari sendiri kat sini...lama2 boleh tau jugak! ngeh3x