CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, May 7, 2010

tidur bermimpi indah......


bestnya tidur seperti ini....

tapi ni bukan aku wehhhhh!

aku masih belum selesai tugas!

aku sedang membakar shepard pie!!!

esok nak bawak untuk jamuan cikgu yang nak bersara ni....

berpakat nak makan makanan omputih pulak...
asyik2 makan cara orang Melayu aje...
tukar citarasa pulak.....

 cikgu R masak spageti 
cikgu Z pulak bakar cheese cake
& dia punya mem buat fruit salad....
mak cik kantin mintak buat egg & tuna sandwich


tadi dah siap puding jagung pencen....
he3x tukar nama pulak....hahaha dengar loceng oven dah bunyi....masak dah.....okey boleh titun sekarang!!!





shepard pie yang dah siap tadi....

sape2 nak resepi...tanya kak google ...
dia banyak buat macam2 cara resepi @ versi .....
aku buat yang sempoi aje....sempoi tak sempoi....
renyah jugak la....




bye...selamat malam

12 comments:

manzlie said...

salam from Makkah..


nanti cl mai melaka boleh lah rasa yer...heheheh

waslam

LiNda said...

dah siap shepard pie ...

okeh.. tidur mimpi yang indah2..

hehee

relevan said...

Selamat tidor ye cikgu..jangan bermimpikan Sherpard pie udah yer..

Zaitun said...

Salam

Sesekali elok juga tukar menu, kitakan 1 malaysia.

zulkbo said...

salam..
sedapnya
makanan
nape namanya
SHEPARD?

ONE ZABA said...

huwarghhhh....syioknya coti hari ni!!!

sonata anak kancil said...

manzlie: bila nak mai melaka??? lambat la...pie habis dulu...tak tunggu CL...

sonata anak kancil said...

Linda : hu hu hu bimbang tak bangun on time...sebab dah lewat sangat...jadi tak ade mimpi indah!

sonata anak kancil said...

Releven : mimpi tak ade le....takut ade orang makan pie itu! tengok2 Releven....keh3x

sonata anak kancil said...

Zaitun : tu le...tu yang tukar menu....jemu makan yang sama boleh katakan setiap hari...jd hari istemewa ni pakat buat macam ni la

sonata anak kancil said...

Zulkbo : betul! namanya shepard pie...mintak resepi dengan kak google - baca sejarah bagaimana boleh adenya shepard pie ni....memang makanan tradisional / orang2 kampung @ cottage di barat

sonata anak kancil said...

OneZaba : apa lagi...ko tidur la tu tak ade keje!