CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, April 9, 2010

di pagi Jumaat yang mulia

 salam hari Jumaat yang mulia


sementara menunggu cikgu kaunseling saya datang....
sementara memanaskan enjin sonata...
sempat jugaklah menyampaikan sesuatu...
tentunya ramai yang tak bukak blog ni...
yer la...sedang driving kan....
melainkan mereka yang dok kat rumah tu....
mungkin sedang bersarapan....
atau mengemas2 rumah....atau dah kat ofis!!!


pagi ni saya akan ke Kem Lancang di Merlimau
untuk mewakili bos ke majlis penutup 
Program Anti-Ponteng peringkat negeri
surat pun tak sempat saya baca ....
bos mintak wakilkan dia...sebab dia cuti hari ni....
Kaunselor memang terlibat la dijemput bersama....
oleh sebab kaunselor ni spesis yang sama dengan saya...
maka saya ajak pergi bersama2 saya....
jauh gak la nak ke Merlimau ni...


bila dia tiba sat lagi....
nak pergi  breakfast dulu...
kang tiba kat sana....
dari rumah saya nak ke sana mau 1/2 jam jugak.....
jadi baik gi isi perut dulu...
sementara nak tunggu majlis jam 9 bermula...
pengarah dah tiba....
tak  fasal2 perut menyanyikan lagu irama asli ke..
@ irama apa...
baiklah kita gi makan dulu...


okey...nampaknya cikgu saya akan sampai bila2 masa....
tiba dekat2 7.30 pagi - 7.45 pagi...
mungkin sedang terhegeh2 nak kona 
ke simpang rumah tu....
maklumlah   nak kona dari jalan utama...
pagi2 ni ornag sibuk nak ke tempat kerja....
banyak kenderaan lalu di jalan utama tu...


okey....bye....c u then....
selamat menjalankan tugas....
selamat ber breakfast....
selamat berexercise @ berjoging.....
apa2 la mintak semua selamat....
sepanjang harian ini...dan
seterusnya untuk hari2 mendatang.....

26 comments:

cikgu_math said...

kita ada kempen jom masuk kelas.... tapi ramai jugak pelajar ponteng!!

relevan said...

Selamat pagi jemaat cikgu..ingat kan kem Lancang kat Mentakab Pahang tadi..rupanya kat Merlimau Melaka..

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

Masaalah ponting ni tak boleh selesai sampai sekarang yeee
pendapat saya puncanya drp rumah

Wassalam

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu Sonata,
Apa kabar, sibuk kan dengan kem sana sini sebagai pentadbir, bertugas untuk nusa bangsa...

Selamat Hari Jumaat. Mama di Kedah cuti hari ni, bertugas untuk keluarga.
w/salam.

ahmad humairi said...

see you see i...

C U C I

cucikanlah hati di pagi jumaat yang mulia ini...

ONE ZABA said...

jgn monteng masuk majlis pulak....

TokNabe said...

Kecik2 dah belajar monteng...bila dah kerja besok dah terbiasa pulak monteng. :)

Cegahlah dari sekarang.. :)

sI tEDI said...

anti ponteng?

piewahid said...

selamat bkempen cikgu!
itupun sjenis jihad jge... :D

noor afzan said...

salam singgah~

HAMSINI said...

Dah dtg sekolah, ponteng pulak kelas. Pelajar macam ni pun ada.

shimitiniy zem said...

kadang student ponteng kena dkaji kan... ada yg ponteng kerana guru...x kurang jgk kerna psekitaran kelas... tp yg penting suma org penah ponteng kan? hehehh

KAKIAH said...

Salam.
Ponteng kan mmg dah asam garam kehidupan .. hehe.
Tk kerana ikut saya balik .. tp saya masih bermasaalah tentang set-up :(

sonata anak kancil said...

cikgu math : buat la macam2 kempen...yg dah tak nak ikut tu...buat jugak!

sonata anak kancil said...

Releven : kat sana ade jugak??? mana sy tau! lancang kuning kot...

sonata anak kancil said...

Rozali : W'salam - betul tu..lbubapa mesti la pantau anak2 ke sekolah...pastikan semua cukup nak ke sekolah...makan minum - buku dll...sentiasa tanya hal2 sekolah/rakan sebaya...jgn suruh anak pegi sekolah macam lepas kambing / lembu ke..cari rumput sendiri

sonata anak kancil said...

Nadz : macam2 program kena ikuti...sekolah lain..kdg2 jemputan luar...hujung minggu pun ade!ikuti hari ni kena jadi guru pengiring ke KL tapi ade urusan lain ade org ganti

sonata anak kancil said...

Ahmad Humairi : ye le tu...tunggu hari jumaat baru nak c u c i hati?

sonata anak kancil said...

OneZaba : kalau nak ponteng majlis...tak yah gi ! melecong ke lain....tengok2 nama kat pendaftaran tak ade....habissss.....

sonata anak kancil said...

TokNabe : ni yg didik budak2 jgn ponteng waktu sekolah...nanti dah biasa...akan ponteng kerja

sonata anak kancil said...

Sitedi : membenteras kegiatan memonteng!

sonata anak kancil said...

Piewahid : masalahnya yang dihantar untuk program berkempen ni beberapa kerat aje dari setiap sekolah...masih ramai yang buat jugak!

sonata anak kancil said...

NoorAfzan : singgah aje..jom la lepak2...minun air secawan!

sonata anak kancil said...

Hamsini : saya rasa majoriti sekolah dlm negara ni ade masalah ni

sonata anak kancil said...

Shimitiniy : bila tertangkap tu baru la tau apa sebabnya....macam2 sebab

sonata anak kancil said...

kakiah : bagi segelintir budak begitulah..baik tak yah gi sekolah! selalu sy cakap macam ni...