CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, April 20, 2010

Baru rehearsal ni..........

Pagi tadi rehearsal untuk kali ke 2....
persiapan terakhir....
lawatan kerja KM ke sekolah ini...
siapakah gerangan ini yang mewakili "KM"?

carpet merah terbentang.....


barisan pembawa bunga manggar - tepak sirih - pasukan kompang
nak kena buat penuh istiadat....bukannya apa nak menunjukkan
bahawa  adat Melayu tidak boleh dipisahkan...
dari peringkat sekolah inilah anak2 perlu dididik untuk beradat sopan....

esok budak2 ni berpakaian Melayu lengkap le...


sampai petang kami menyiapkan tempat di kantin sekolah...
sekolah kami tak ade dewan......nak buat pun ntah bila....lambat lagi...
bangunan pun banyak...tempat pun tak ade....nak tak nak kena korbankan la
tempat2 yang strategik...ntah2 aku dah pencen barulah gamaknya dewan boleh dapat....



9 comments:

manzlie said...

salam from Makkah..


teringat jugak cl dulu dulu masa di sekolah rendah, kami jugak ada reheasal camni...


waslam

maiyah said...

mesti nk kene reheasel dlu kan

::FAIZ FARISH:: said...

wah ada karpet merah lagi

ONE ZABA said...

KM dtg sok mintak la dewan.

ahmad humairi said...

wa..waaahhh,

rehearsel pun dah cukup hebat!!!!

Alimaz-Kembara Terasing said...

wow hebat..org besar nak datang melawat...

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

pandangan
sesekali orang besar datang kita buat alakadar sahaja macam mana!!!!

baru dia sedar
rakyat perlukan perhatian/bantuan
(baru senang dapat dewan)

al-mankaraqi said...

salam ziarah!

atty's said...

aed karpet merah tu .sapa lah org besar tu agak nya ..