CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, April 27, 2010

Okey dah.... ganti baru !

masalah yang sengal dua tiga hari lepas dah selesai...

semalam tepon 100...
dan pihak TM / streamyx beri arahan2 tertentu....
tak jalan jugak....DSL berkelip2 - on & off
katanya line kat sini rosak....
petugas berkaitan akan menyemak status
kat kawasan aku ni...

akhirnya  pagi tadi,
pihak berkenaan tepon aku kat sekolah...
datang rumah nak cek semua yang berkaitan
nasib baiklah kakak ade kat rumah...
boleh lah orang TM ni menguruskan...

tengok2 mereka beritahu modem rosak...
nak tak nak memang kena ganti baru...
maka diganti dengan modem baru....
kenalah  RM150...
tak apelah ...janji baik punya!
alhamdullilah dah okey dah....
dah boleh terjah sana sini!


yang lama....buang aje le....tak boleh buat ape dah...
dah bertahun jugak jasanya...
apa nak kata...simpan pun dah tak guna lagi.....bye.......bye

 
yang baru...selamat menjalankan tugas dengan cemerlang

10 comments:

manzlie said...

salam from Makkah..


wahhh,..boleh lah jadi Ratu Tekkkk...



waslam

sonata anak kancil said...

manzlie : ya beda bedu!!! okey-okey nak try jadi ratu trekkkk...!

CL apa khabar? lama benor rasanya tak ziarah ke Mekah Mukarramah...

sI tEDI said...

aztech.. samalah ciku! tap dah rosak ek?

alahai!

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu sonata

benda baru misti power
nanti boleh no wajid di PDKM
selamat memecut

Wassalam

sonata anak kancil said...

Sitedi: dah rosak dah....buang aje le, apa nak simpan2 lagi

sonata anak kancil said...

Rozali : nampak2 gitu la...stabil bukan main lagi! baru la lega....nak pecut betul2 kat PDKM ni....

Ummi Humaira said...

salam cikgu sonata...

apa khabar lama rasa nya tak bertegur sapa...
ummi pun baru dpt modem yg baru tu gak , tp modem lama tak rosak pun cuma warga TM dpt netbook dgn hrg rm10 sebulan selama 3thn bayar.(diorg kasi modem baru tu sekali)kebas je ler , he he he

cikgu isza said...

sekarang ni kalo pakai streamyx dpt percuma jer benda tu kan.. kalau rosak nak kena bayar ke?

sonata anak kancil said...

Ummi Humaira : macamana nak bertegur sape....modem rosak! so sekarang dah okey.....tension gak ye tak ade tenet ni!!! ha ha ha....pemblog tegar nampaknya! ngeh3x

sonata anak kancil said...

Cikgu Isza : tatau la cikgu....malas nak fikir banyak...sy tanya apa masalah...modem rosak....ganti aje le