CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, February 13, 2010

WELCOME FEBRUARI 2010


Walaupun sudah pertengahan Februari.....
cuba kita semak hari Ahad - hari Sabtu 
dalam bulan Februari 2010
Dapatan ini telah disampaikan kepada saya 
melalui email daripada JC - di Orlando
Terima kasih untuk dikongsi bersama....
Tidaklah pulak saya mengiranya.....
Jika orang dah buat kajian @ kiraan betul la tu....

macam-macam.....selamat bercuti bersama keluarga

14 comments:

manzlie said...

salam sonata...


Semua nyer No 4.....hmmmmm

cantikkan susuannyer..

wslam

sonata anak kancil said...

Manzlie : W'salam ...betapa agungnya kuasa Allah swt....

~ CeguLinn~ said...

Salam ..
InfO yang menarik ...
Selamat BErcuti cuti jua ..

nza said...

mmg best...

relevan said...

Tahun melompatkah atau bulan yang melompat ini..

Yunus Badawi said...

salam sonata.

Bulan ni dah lah pendek banyak cuti pulak tu. Org makan gaji suka tapi org kerja sendiri atau org berniaga sedih huhuhu

ONE ZABA said...

bersedia untuk bye bye februari.

sonata anak kancil said...

CeguLinn : seronok bercuti....tapi kerje rumah mana ade cuti!

sonata anak kancil said...

Nza : dah cek? kalau rajin cek la...

sonata anak kancil said...

releven : tahun tak melompat...kang macam katak pulak....mana ade lompat2

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi :ok lah...bulan lepas keje macam nak giler! habis sabtu sapu bersih!!!next week Jumaat cuti Maulidur Rasul pulak...he3x

sonata anak kancil said...

OneZaba : sedih-sedih....cepat masa berlalu...kalau boleh nak macam Februari jugak...sebab banyak cuti!!!ngeh3x

Cikgu Yang Azmah said...

Salam!! Saya dah agak dah kakak Zanora!! dia ada hantar kad Raya kat saya dulu.. kalau gitu muka cikgu saya masih ingat tapi nama nanti saya cuba recall balik ya? Email saya yangazmah@yahoo.com. Salam untuk Zanora..dah berapa anaknya sekarang! Salam

maiyah said...

slmt bercuti;)