CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, February 25, 2010

tak ade tajuk .....

Keletihan...
tak berapa sihat....
kelmarin pergi ke klinik...
kepanasan sangat kuat....
naik pening kepala...
ntah kenapa perut pun sakit...
@ kata gastrik la @ angin la...
nak kata tak makan....cukup makan...
ade kata lambat makan kot ...mungkin jugak 

doktor bagi MC...
aku kensel MC....
kena pegi meeting....
tahan aje la

kesibukan melanda - saban waktu....
tak kira masa....
macam2 nak dibuat @ nak disemak @ macam2 la....
apa2 pun kerja takat ni siap!
terutama kertas soalan PSK tingkatan 1 untuk UPP 1 dah siap!!!
cuma belum berstapler lagi....
UPP 1 bermula 8 Mac....he he he...aku dengan senang hati dah siap...
tengok2 orang lain ramai lagi yang tak siap!!!


semalam meeting , hari ni pun meeting....
balik pun dekat jam 5....panasssss......
dah tak ade apa2 lagi....
berehat aje la....
dah makan ubat....
rasa mengantok.....
agaknya ubat ni merehatkan.....

17 comments:

mama ju, said...

Salam Cikgu

Banyak2kan berehat...ni cuti ni bolehlah bersenang2, jgn byk fikir yg berserabut, tgk pokok2 hijau dan ingat perkara2 yg mendamaikan...banyakkan doa..

Selamat menyambut maulidurrasul.

ONE ZABA said...

ewah...ewah...ewahhhhh!!!

masuk angin konon....

terlebih makan la tu. lupa ke!!!!

::FAIZ FARISH:: said...

skang cuaca memang agak panas...

manzlie said...

salam cikgu sonata...

banyak banyakan berehat...jgn stress snagat...


waslam

Ummi Humaira said...

salam maulidur rasul cikgu ..

esok cuti , berehat ler sambil bersolawat .

Ayah Zain said...

Salam Sonata,

bawak2 bertenang cikgu, berzikir dan berselawat. Salam Maulidur rasul

CeguLin said...

Bawak2 lah berehat .. Kije memang tak akan habis2nya ..

nza said...

Take care Ok..mmg musim BZ n stress....

insan pendidik said...

salam,

cuti ni bole dok umah bawak rest bebanyak

chekdenoor said...

Salam.... waduh...metting yang kejam tu hingga kena cancel mc...... sabau jer lah kan

ahmad humairi said...

takde rehatnya-rehatnye manusia nih...selagi jantung berdegup.

Atikah said...

Salam kak SAK...

Comelnya kicing tu... bestnya dia tidur... nampak tenang jer... tak perlu memikirkan masalah...

Jaga diri n kesihatan kak...

KAMATO said...

Kalau deman cepat jumpa doktor, sekarang ni h1n1 dah mula serang balik

relevan said...

Berikan tajuk entri ini dengan tajuk '' kucing ketiduran ''

sonata anak kancil said...

>>> Mamaju: terima kasih..salam maulidur rasul


>>> OneZaba : terlebih makan bila makan...tapi lambat waktu makan


>>> Faiz : sangat panasssss..


>>> Manzlie : terima kasih ingatan itu


>>> Ummi Humaira : rehat kejap aje...tunggu N3 nanti

sonata anak kancil said...

>>> Ayah Zain : salam maulidur rasul...saya insyaAllah sentiasa tenang


>>> CeguLin : lambatnya nak pencen! kalau boleh sekarang jugak!


>>> Insan Pendidik : tak jugak...urus kan anak


>>> Nza : ye...sibuk!

sonata anak kancil said...

>>> Chekdeenor : jika tak pergi...wakil pergi tak sama!


>>> Ahmad Humairi : kalau rehat - waktu tidur je


>>> Atikah : alangkah bahagianya jadi kucing!


>>> Kamato : ni yang bimbang....dah ade berlaku ( mangsa )


>>> Releven :macam2 tajuk boleh...cuma aku malas fikir...