CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, February 15, 2010

My home by night

 
My home by night.........

Big Full Moon? 

****** 
cuaca amat panas...
dah ade beberapa negeri yang dicatu airnya
ohhhh....sudah fenomena alam ni...
*
*
*
petang tadi hantar anak ke Seremban
high-way digunakan semaksimanya!
punyalah banyak juga kedenderaan di atasnya!
*
*
*
ade rasa sikit selema
maka  telan la clarinase
to clear a stuffy nose
*
*
*
apa lagi...
mata pun dah nak layu....
lebih baik le  beradu....
 *
*
*
selamat malam!




 

28 comments:

imanshah said...

Lampu baru ke tu kak?

maiyah said...

mmg panassssss

insan pendidik said...

selmt beradu smbil diterangi cahaya lampu tuu

n@m@n said...

kesian kat anak kecik musim2 panas ni..

a kl citizen said...

takut pulak kalau kemarau ya

manzlie said...

salam sonata...

kat makkah skg hujan...sejuk..alhamdulilah

waslam

al-mankaraqi said...

selamat malam

Yunus Badawi said...

awalnya hantar anak balik Seremban?

Saya nak hantar anak esok (dah kira hari ni sbb dah lebih pukul 12 tgh malam ni). Nak guna highway LEKAS. Untung2 tak jam hehehe

nza said...

mmg musim demam n selsema...take care n slmat bradu...zzzzzz.....

Miecyber @ Sudu said...

Saya pun dah kena sakit tekak sekarang....`

sonata anak kancil said...

Imanshah : lama punya....tahan beb!
alah membeli menang memakai..jangan ade orang ketuk udah le...

sonata anak kancil said...

Maiyah : agaknya cacing kepanasan macam ni la ye! ( selama pandai cakap - macam cacing kepanasan....baru rasa sekarang!)

sonata anak kancil said...

Insan Pendidik : tu pun tak berapa lelap...sok sik sok sik...ok sikit dah ni....lampu itu menyinari malam yang gelap!

sonata anak kancil said...

Naman : tutup dada anak kecik tu...jangan terdedah sangat dengan air-con @ kipas....kang kesejukan...

sonata anak kancil said...

KL Citizen : laku lah pulak tong2 air yang besar2!!!

sonata anak kancil said...

Manzlie @ CL : W'salam...tu la baca suratkhabar - Mekah kena banjir!
Suka orang kat sana bila dapat hujan yer!

sonata anak kancil said...

Al-mankaraqi : Tk...selmat pagi Man....( memandai ubah nama ni...) - dah b'fast?

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : diorang seme nak exam...balik rumah bukan untuk study!!!

kalu dah berkumpul tu...riuh rendah mengalahkan tongkang pecah...so seme nak balik awal sari...kalau hari ni...agaknya lagi la jem terok walaupun kat di highway...semalam pun agak perlahan pergerakan dihighway ni....kita orang balik ikut Simpang 4-AG - nak pulut panggang - tapi dah habis!!!

sonata anak kancil said...

Nza: dah ade tanda2 penyakit ini akan melanda....buat duit la klinik @ farmasi

sonata anak kancil said...

Miecyber @ sudu : ye....saya pun agak sakit tekak ni...banyakkan minum air mineral....jangan badan kita kemarau pulak...habis!

ONE ZABA said...

baru ujian kecil je tu...

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...musim panas la ni....

sonata anak kancil said...

OneZaba : ujian kecik - macam periksa beso! harap2 tidaklah melarat...

sonata anak kancil said...

Alimaz : seme orang gaduh tentang cuaca ni....kalau kat gurun macamana ye...tak tahan lo....!

Che' Pit said...

ooo tak terserempak lak kat highway semalam..

sonata anak kancil said...

Che Pit : tak dengar kita horn kat awak? buat tak pandang je! ngeh3x

Che' Pit said...

ooo pasang lagu nasyid kuat2 dlm keter, tu yg x kedengaran bunyi hon

sonata anak kancil said...

Che Pit : dengar naysid ke ...@ berangan2.....! he3x