CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, February 8, 2010

AMARAN !!!

 
Amaran ini  ditujukan KHAS 
kepada semua tetamu yang sudi bertandang ke AGK
kepada semua followers  & bakal followers
kepada semua pembaca senyap
kepada semua yang singgah sekejap aje....

TERUTAMA  kepada semua followers 
yang dah ade  kat sini....
aku sangat2 menghargai kalian...
suka tengok paparan imej kalian...
terima kasih kerana kesudian mem - follow

Aku nak beritahu....
apabila seseorang itu dengan bangganya 
telah mengklik untuk mem-follow AGK...
aku akan kembali klik ke tempatnya....
TETAPI malangnya teramat malang....

KADANG2 aku klik2...
tak boleh / tak dapat nak pergi ke tempat mereka ini...
entah kenapa.....jadi aku MINTA MAAF la....
bukan aku tak sudi nak balas balik kunjungan kalian.....

KEDAPATAN juga yang hantar memo kat shout-box....
aku juga akan hantar memo semula kat tempat mereka....
ada juga memo yang tinggal memo....
berhari2 terperap....
aku nampak...tapi yang mana sebagai FIY
aku baca & ignore aje la...
aku tau la apa yang disampaikan....

Dengan itu....

kepada semua 
dengan rasa berbesar hati....silalah klik @ copy gambar2 ini - 
tepek kat dinding rumah masing2 okey...........

28 comments:

ckLah @xiiinam said...

CikLah akan klik URL yang tinggalkan komen di kotak komen ckLah..kerana xiiinam memang sengaja tak sediakan bloglist...

....malangnya...

Di kotak komen ckLah ada beberapa pengomen yang menutup blognya...mungkin hanya punya google account untuk syarat layak mengomen, kerana ckLah tutup komen untuk anony...

sonata anak kancil said...

CkLah : he3x...saya pun macam tu jugak! bloglist tu jika berkesempatan...

ISZA said...

ermmm... saya pun mengalami masalah yang sama... ade yg mintak 4low/ tukar link tapi x tinggal url// camno..

ONE ZABA said...

ok....

sonata anak kancil said...

Cikgu Isza : tak yah nak fenin2...
jika ade url - boleh la ikut...jika tak ade...tinggal bongtang la!!!
tak kawan la jawabnya! ngeh3x

sonata anak kancil said...

OneZaba : o.k ye....! jangan k.o!

CIKGU NAMAN said...

wah..ingatkan amaran ape..hehe

sonata anak kancil said...

Naman : kalau tak letak amaran - orang tak peka...he3x...nampaknya cikgu Naman sangat peka orangnya...takut ye....!

GPI said...

AMARAN! Esok hari Selasa...
hehe.. tajuk memang suspense!

insan pendidik said...

salam,

dah bace byk kali tp tak jumpe2 amarannye kat mane hehe

sonata anak kancil said...

GPI : kasi gempaq sikit....pada tak ade ape pun....

sonata anak kancil said...

Insan Pendidik : amaran yang tersirat daripada tersurat....
( jika nak tukar link - sila tinggalkan URL...tak lah susah nak mencari2 di mana - dari mana datang nya....)

Maiyah said...

cntik pic tu, nak bik yg mna yek

sonata anak kancil said...

Maiyah : seme boleh...tepek jangan tak tepek...kasi lawa itu rumah...kita kawan2 yer...

Yunus Badawi said...

malam2 pun aku datang ni. Takde ke kopi o panas ke?

KAMATO said...

cuma saya ni kadang2 tak menyempat nak update

Unknown said...

ye paham...heheheh

::FAIZ:: said...

Tq jugak pada sonata anak kancil sebab singgah blog saya...

NzA said...

mmg ramai gak follow kt blog sy ttp xtinggaLKN url...susah nk follow blk...

Relevan said...

Klik mengklik membawa bahagia..komen mengomen pun..begitu juga polow mengpolow..

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : aku nampak kelibat ko datang..tapi aku dah nak masuk tido daa...kalau ko datang awal sikit...aku ade buat kopi o ice...best giler...( terpengaruh dengan bos aku yang minum kopi o ice...sampai aku terbeli kopi 343 - muo mari...he3x)

sonata anak kancil said...

KAMATO : sempat2 pun tengok keadaan...saya pun gitu jugak..."mencuri2" blogging!

sonata anak kancil said...

~0~ : syukur ko faham...maka objektif N3 aku hari ni tercapai...macam kita ngajar kat sekolah...setiap kali kita ngajar, kita kena ade objektif nak dicapai...jika ok...maka kita tulis - impak....objektif tercapai...lega

sonata anak kancil said...

Faiz : ohhh...jika berkesempatan saya singgah punya...bukan susah beno...lappy sentiasa ade atas meja ni...sambil2 minum ke /baca surat khabar ke - klik2 la

sonata anak kancil said...

Nza : itu yang saya buat kenyataan! bukan tak nak singgah...URL tak ade payahla....nak pusing2 kot lain ...buang masa aje !

sonata anak kancil said...

Releven : betul! pandai ko....

Guru said...

assalammualaikum

u make me smile too...

sonata anak kancil said...

Kl Citizen: jom smileeeeee.....