CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, December 5, 2009

Last night in Phnom Penh

Lepas makan malam tadi, kita orang jalan2 lagi...dok ulang kedai batu permata...kawan2 aku dok membeli...aku tak ade la...tapi bila dah murah tu , terpengaruh jugak! Nak kata murah tu, ok lah, mana ada dapat kat Malaysia...nak beli pun kena pandai...tawar menawar dengan harga yang kita mintak. Nasib baik ketua aku ni, dia selalu dah datang ke sini...mintak dia aje le yang tolong tawar menawar ni.....!

Esok dah nak ke Siem Reap, naik van pagi2 6.30 pg. Perjalanan 6 jam...jauh jugak tu! tak pe pengalaman, kalau tak tatau kan...Dan terus balik ke Malaysia ikut Siem Reap pada 8 hb.

Ok lah, nasib baik ade tenet ni, yang teramatlah slow!!!Tapi dapat lah jugak aku melayan, menulis sikit2 ni...kalau tak aku lupa apa aku buat kat sini.

OneZ - aku dah jumpa cengkerik, & labah2 gajah goreng! Oh...sedapnya ( gamaknya ), snack dia orang...aku ade snap gambar...kruk krak kruk krak aku dengar dia orang makan...Mat salleh pun pelik tengok! Sorryla OneZ , tak sanggup aku nak beli untuk ko...ko cari la belalang kunyit bila balik kampung!

Ok lah...dah nak kemas barang2 ni...Bye see you all...

To my beloved hubby , and anak2....bye2, good night...see you all as soon as possible!!!

Assalamualaikum!

5 comments:

Shifu67 said...

peh jejalan musim cuti... besh aaaa

nza said...

xsbr nk tgk pic...sronoknyaaa....

sonata anak kancil said...

bye-bye Phnom Penh....going to Seam Reap.....

ONE ZABA said...

batu belah batu bertangkup...telan la aku. aku kempunan cengkerik goreng...huwaaaaa!!!!

SAHAR MISRON said...

Selamat meneruskan perjalanan semoga selamat kembali ke Malaysia, salam kat geng2 Labuan. Masih belum sempat melawat sekolah ke, paling tidak ambil gambarnya pun ok