CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, December 30, 2010

Tangguh dan tak tangguh.....untuk hari esok

apa bunyi tajuk ni >>>> tangguh dan tak tangguh???

1. Tangguh - sepatutnya hari ini lepas meeting tengahari tadi aku terpaksa bergegas ke KL dengan Farahin menguruskan pertemuannya dengan pihak MARA. Tetapi disebabkan esok dimasyhurkan cuti umum - agenda ini ditangguhkan - dan semua borang2 berkaitan diminta dikurierkan dengan segera ! sepetang tadi puaslah pergi mencari kurier Citylink - pergilah ke Batu Berendam - ingatkan di kawasan Batu Berendam lagi - rupan2nya dah ditutup. Alhamdulillah dipanjang kan akal oleh Allah swt - maka tanya dengan telekom nombor telepon kurier ini ( sebab diarahkan guna kurier ini ) - akhirnya kami dapat cari di Kota Laksama - pnuyalah jauh dari Batu Berendam ! seperti separuh Melaka kami berputar mencarinya !

2. Tak tangguh - esok pendaftaran diteruskan - tak tangguh  ....lagi lah senang bagi ibubapa yang bekerja dapat menguruskan anak mereka masuk tingkatan 1.Oleh kerana aku tak jadi ke KL , maka esok aku diminta mewakili bos untuk memantau perjalanan proses pendaftaran ini ! Bos tak boleh tangguh lagi ( tak tangguh ) kerana beliau  akan ke Bangi kerana menguruskan anaknya yang kemalangan jatuh motor sendiri 2 hari lepas.

3. Tak tangguh - majlis pernikahan pangkat anak sedara di Semenyih diteruskan - tak tangguh ....apa hal nak cuti pulak kan! terus aje le....hubby akan jadi saksi kepada anak sedara ni. Aku tak ikut sebab - program asal ke KL - lepas tu ditangguh - tapi tak dapat pergi jugak kerana sepatutnya dari Melaka pukul 10 pagi - telah ditukar ke jam 9 pagi. Jika masa tak di tangguh ke jam 9 - aku boleh pergi sama  sebab selepas selesai memantau di majlis pendaftaran aku boleh sambung ke agenda majlis pernikahan ni pulak !

akhirnya semua pengurusan di sekolah - di rumah  tak tangguh-tangguh lagi...

13 comments:

Ayah Zain said...

salam SAK

heheh pandai !!! tangguh ke tak tangguh, tak tangguh ke tangguh

Faaein Himura said...

singgah..

sy banyak benda dah tertangguh.. aduhai..

zulkbo said...

salam..
semoga Allah permudahkan
segala urusan anda walau
di mana jua anda berada..

nadz said...

Assallamualaikum cikgu Sonata,

yang tidak tertangguh..

'Selamat menyambut tahun 2011'

Kak Nora said...

Do it NOW!

Jejaka Desa said...

Banyok yang kene postpone ni

sonata anak kancil said...

Ayah Zain : cikgu kan....kerja AZ tangguh ke tak??? teruskan

sonata anak kancil said...

Faaein H : ye ke??? harap boleh selesaikan secepat mungkin

sonata anak kancil said...

zulkbo :w'salam: terima kasih...amin - urusan zulkbo juga dipermudahkan

sonata anak kancil said...

Nadz:w'salam : betul...! tak tangguh2 dah....ngadap aje le

sonata anak kancil said...

kak Nora:alamak !!! ni arahan sorang guru...okey-okey cikgu - saya buat sekarang!!!

sonata anak kancil said...

Jejaka Desa : selesaikan cepat2...

Miecyber said...

Sibuk jugak yer...

Bila saya blogjogging $$$$$$.....