CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, December 19, 2010

Rakaman ucapan terima kasih

Aku merakamkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada rakan2 berikut  yang sudi dan sempat melontarkan ucapan selamat hari lahir pada hari Sabtu 18.12.2010.


Semoga kalian juga sentiasa di dalam keredhaan Illahi - sentiasa memperoleh keberkatan Allah swt dalam menjalani kehidupan seharian - semoga sentiasa berbahagia bersama ahli keluarga. 

11. Gadis Kampung Separa Bandar : http://nurrcahaya.blogspot.com/


hadiah istemewa daripada hubby
( baru2 ini hubby ke NZ & NZ juga adalah  gabungan nama kami ! )

23 comments:

IMANSHAH said...

sama2 kak..jgn lupa bufday saya juga..


haha lelaki ini sungguh tak malu

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

penyayang hubbuy tu yer

sama sama
kita ingat iman punya hari jadi

WAssalam

faraulah said...

Salam.

Happy Belated Birthday Cikgu!

sI tEDI said...

TQ juga. =))

nza said...

sama2..semoga kita sama diberkhati Allah swt...sronoknya dpt gift dr suami...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

sama-sama

ceria-ceri slalu...

senyum mau maneh =D

Kak Nora said...

Sonaya,
Baca jangan tak baca tau hadiah hubby tu, segalanya sudah dipermudahkan.

mama ju, said...

Aslkm Cikgu

Hehe ramai peminat nampak...

Moga sentiasa bahagia bersama yg tersayang. Amin.

sonata anak kancil said...

Imanshah: bagus tak malu...kalau malu tak mau kawan!

sonata anak kancil said...

Rozali : W'salam : mau tak sayang? saling sayang menyayang !

sonata anak kancil said...

Faraulah : Ohhh...terima kasih....semoga Faraulah bahagia selalu

sonata anak kancil said...

Si Tedi : tk - tk ....

sonata anak kancil said...

Nza : biasanya memang ada...& kali ini sangat istemewa

sonata anak kancil said...

GKSB : senyu itu sedekah ...senyum2 la selalu

sonata anak kancil said...

kak Nora : baca pelan2 kak ! ada masalah kita rujuk buku ni

sonata anak kancil said...

Mama Ju: selagi orang minat Mama...macam artis jugak kan...keh3x... Mama pun apa kurangnya

Ayah Zain said...

salam sonata

happy belated birthday. az lama tak masuk blog jadi terlewat sket

Myfrin's story said...

Salam, cikgu sonata. Sama-sama, cikgu. Wah, bestnya cikgu dapat hadiah buku dr suami. Mesti cikgu dah mula baca kan, hehe....

Semoga berbahagia selalu :)

sonata anak kancil said...

Ayah Zain : W'salam....tk - better late than never !

sonata anak kancil said...

Kak Imun : buku itu untuk dikongsi bersama jugak ! tk

Kamsiah said...

hepi belated besday

sally said...

:)

adeyhhhh lengoh aihhh sengih sbb ade link Sally d situ..

nba-Nur said...

Salam..
~~Happy Belated Birthday buat Kak Kak Sonata~~

Semoga Allah kurniakan kegembiraan, keceriaan dan kebahagiaan dalam hidup..

Sorry lambat wish..