CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, December 21, 2010

pagi ceria tapi mendung berarak....



tajuk tak ada kena mengena dengan lagu ini
halwa teliga di pagi yang ceria....tapi mendung berarak nun di luar sana...

hari ni kawan ai dari Nilai nak datang...so ai kena siap2 sikit la...
ai kena sapu2kemas2 , masak2 
tunggu pukul berapa dia sampai....lepas tu ai kena fetch dia kat Melaka Sentral...
ai terpaksa ambik dia sebab dia patah kaki  datang dengan bas dari Seremban
oppppsss...ketenya abahnya guna pakai - kete lagi satu tinggal kat Muo -
 sape guna pakai tak tahu lah pulak...
ada projek  program besar dengan ai....
ada sape2 nak join ? ngeh3x

jommmm....happy breakfast !





14 comments:

nza said...

sejak smlm hujan smpai pg nie....SEJUK!!!!
wah, projek pe tu kak...nk join gak la...boleh!!!!

IMANSHAH said...

salam

pmr dah nak kuar kak

So Shy Lady said...

amboi...lagu awie heheh
brkfast ape pg nih

n@m@n said...

awie pulak eh akak sonata..hehe

Kakzakie said...

Salam cikgu,

kakak tunggu projek apa agaknya tu. kabarkan kepada kami juga.

... ada lagu berarak mendung kelabu kan... tapi tak ingat lirik

zulkbo said...

salam..
Awie nak buat
comeback gamaknya..
dulu minat juga..
makin lama minat
lagu2 dakwah je
pulak ler nih..he he

sonata anak kancil said...

Nza : sangat seronok program hari ni...best! make-over workshop...

sonata anak kancil said...

Imanshah : relax la beb !

sonata anak kancil said...

So Shy Lady : sekali sekala apa salahnya kan !

sonata anak kancil said...

Naman : tak kisah la sape2 pun boleh...asal boleh - kata orang Melaka

sonata anak kancil said...

KakZakie : w'salam...make-over workshop ! best...sampai petang tadi

sonata anak kancil said...

Zulkbo : tak adalah kata minat sangat...teringat mendung berarak...teringat lah si Awie ni...skg Maher Zain sedap gak !

Che Mid said...

saya komen di pagi rabu.. happy breakfast, moga projek semalam sukses ya. Saya ingat nak makan lempeng pagi ni...

sonata anak kancil said...

Che Mid : best ! make-over program...