CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, May 23, 2009

World Turtle Day : 23 May 2009




Lindungi lah hidupan yang semakin pupus. Antaranya ialah penyu!
Cara2nya: ( klik & bacalah di sini )
Sekiranya terjumpa penyu... ( klik & bacalah di sini)

7 comments:

ONE ZABA said...

watchaaa.....ninja turtle!!!!!

Yunus Badawi said...

Hari Guru ada, Hari Jururawat ada, Hari Pekerja ada, Hari Turtle pun ada jugak!

sonata anak kancil said...

OneZ : aku suka telur penyu! tapi mahal...

YB : macam2 hari ada...lepas ni hari apa pulak...haiwan ni jeles, depa kata asyik manusia ada buat sambutan hari2 istemewa...

Hari mau....Hari ku cing...

GPI SKSV said...

Tanya: Bila pula.. hari bebas blog?
Maksudnya.. hari tu tidak dibenarkan posting langsung.. ada ?

sonata anak kancil said...

GPI: apa kata 29 Feb...he he he... sebab datang 4 tahun sekali, jadi tak ada lah buat posting!

sape buat posting pada hari istimewa ni, memang hari ini dalam sejarah! Jadi,jangan lupa buat possting juga hari ni!!! tahun bila ye? belum cek...

kuIna LadyInRed said...

hari turtle mesti ada kaitan dgn alam sekitar

so peliharalah alam sekitar

anda mampu mengubahnya!

sonata anak kancil said...

kulna : kita hanya mampu menyampaikan tentang kepentingan ini, tapi tak semuanya nak ikut!

susah mau cakap la...