CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, May 15, 2009

Seoul Garden....

Petang tadi aku & Mohd pergi ke Seoul Garden...Bunyi nya memang lah sedap - Seoul -
walaupun tak sampai ke tanah Korea sebenarnya - aku sampai ke sini kira ok dah tu....
Pergi hi-tea ...wow2 Mohd belanja lah - special for Hari Ibu & Hari Guru katanya...
Apa taknya malam tadi dapat hadiah daripada CM kerana kecemerlangan SPM .
Hari ni dia ajak ke Seoul Garden yang terletak di Mahkota Parade!
Dia dah pernah ke sini masa majlis sekolahnya & dia dapat
student price.
Aku kira adult le...Duduklah kami dari 3.30 - 5.00 petang!


Mula2 - switch-on the gas - nak panaskan 'kuali' & rebus sup

kami masak ini - macam2 ada - rebus & bakar


aku pilih cendol & jus oren

lepas tu, aku ronda ke MPH , aku borong buku2 ini!
Dapat bocer RM10 sempena hari guru.
(mesti tunjukkan bukti sebagai guru , nasib baik aku ada bawak kad KPPK )

3 buah buku ditulis oleh Hamka . Memang aku sedang cari buku2nya juga...
Jumpa , terus sapu je le...Akan aku baca pelan2....lapang2....lama2 habislah tu....

Balik rumah dah jam 6 petang....
Malam jam 8.30 pergi jemputan kahwin kat Tasik Utama - majlis berinai

---keje makan aje le!

4 comments:

Yunus Badawi said...

yeah first kali ni. Org lain dah tidur kot.

Wah makan sedap kat Seoul Garden 2 beranak aje. Kalau kat KL dipanggil Seoul Bolgogi yg terletak di Pantai Baru. Lain kali ajaklah kami sekali hehehe

Selamat Hari Guru!

INTAN said...

perh...daku terhibur tgok makanan tu...mengiurkan

xiiinam said...

Perrgghhh...
Nasib baik bukak blog sonata pagi ni...
Kalau malam tadi, mesti tak dapat tidur tengok juadah tu...cendul...arrrghhhh



Kat Malaysia ni memang banyak tempat 'bernama antarabangsa...'
ckLah dulu selalu lepak di 'Taman Jepun' sambil baling-baling batu ke dalam kolam ikan koi...
Taman Jepun tapi kat Ipoh....he...he..he..

sonata anak kancil said...

YB : Tahniah le be the first!

Memang pun dah "membuta" waktu ni, perut dah kenyang...he he he. Dah tinggal berdua,pegi berdua je le.

TQVM -ucapan!

Intan : dah 'simpan perut' - perghh....lagi lah sedap!

ckLah : cendul - hu hu hu memang sedap! tu yang tak miss ambik - perghhhhh! 2 mangkok u!!!

Betul ! dalam negara M'sia yang makmur ni ( kecuali? ekks...) banyak tempat 'antarabangsa' , baca la N3 YB...