CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, May 7, 2009

sejuk mata memandang.....hijau di puncak gunung







10 comments:

Tirana said...

Di puncak gunung..hijau dan nyaman...Suhu sejuk..tak payah pasang aircon... Sesekali pergi tahan la kot tapi kalau tinggal terus di situ...macam mana la agaknya...

ONE ZABA said...

tirana...kalau dah lama duk kat atas ni, tido pun tak yah pakai baju. mandi lagi la...hehhh...hehhhh.

sonata anak kancil said...

Tirana: seingat saya, setiap kali saya ke CH, malam nya hujan...dah terasa sejuk bukan main lagi...memang prepare bawak baju extra tebal!

OneZ dah "lali" relax je...malam tu OneZ, 2 anakanda berlawan2 dok bersin, kesejukan! mengalahkan 16*C suhu aircon biasa....

Yunus Badawi said...

Gambar2 ini menggamit saya utk segara membawa famili ke atas sana. Dah terlalu lama rasanya tak ke sana huhuhu

sonata anak kancil said...

YB : Suka tengok pokok2 - hijau...relax minda! ( mentang2 geng landscaping...)

Makin famousla bro OneZ...ambik ko One...( secara tak langsung - tolong promote CH & OneZ...ok kan One??)...hebat kamu sari dua ni...

Pegi YB - seronok berborak dengan OneZ & mem....KL - CH dekat je,jauh lagi Melaka....

arryani said...

Tak boleh jadik nih...sana sini org dok letak gambar kat cameroon. Harus saya pergi cuti sekolah nih nanti!!

sonata anak kancil said...

Arryani : ni memang betul2 "membakarkan" semangat kekawan supaya pegi ke CH dan jumpa OneZ!!!

Tak senang duduk ko One....( sebab aku dok promote....memang betul kan?)

SMK LAJAU, W.P Labuan said...

Rindu nak ke Gunung tu.... tapi sejuknya sekarang mungkin tak sama dengan tahun 1980-an kot....Balik cuti kami nak ke sana juga...

sonata anak kancil said...

Cikgu Sahar : saya rasa kita ni sama je - sebab orang geografi! kita kan suka nature....

memang , dah tak sejuk mana pun! tak tengok bro karam dok cakap macam2....

klu ok harga ke KK - mungkin boleh jadi...I love to go to Tawau!!!

BAGAK said...

memang cantik kawasan2 sejuk ni

kurang peluh dan kurang mandi

jimat elektrik sebenarnya