CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, May 19, 2009

Jamuan lagi....19.5.09

jam 8.30 pagi dijemput bersarapan
- potluck yang disediakan oleh GKMP - meraikan hari terakhir rakan setugas bersara

jam 10 pagi ke Dewan Sri Negeri untuk majlis Forum sempena Perayaan Hari Guru Peringkat Negeri Melaka : Speaker - Prof. Dr Sidek Baba, Prof Teo Kek Seong & Prof.Madya Rajendran Nagappan. Tajuk : Guru Pembina Negara Bangsa - membahaskan tentang siapa guru, cara untuk membina negara bangsa / apa itu negara bangsa...Bagus, good info
- tahu lah sedikit sebanyak tentang kupasan tajuk ini.


( rakaman guna hp cokia - sebab semuanya ini tanpa diduga!)

masuk je pejabat -+ jam 7 - bos pun beritahu - nanti awak pegi ke Seri Negeri ...untuk apa tuan? luncheon talk sempena perayaan hari guru...saya? ye la , awak dengan saya...ekhs?
pukul berapa ? pukul 10 kita pegi la...suruh GPK1 buat relief biar dia jaga sekolah....ok, baik tuan ...kete asing2? ...ye! nasib baik la...( aku kena tanya ,orang kata ambik bahasa, kang kata tak pelawa pegi sama, sebab nak ke tempat yang sama...aku selalu rasa bersalah kalau tak bertanya). lega aku. aku tak tahu menahu tentang ini, rupa2nya fax masuk petang semalam...

tak lama lepas tu, sorang GKMP jemput - nanti dipersilakan sarapan kat atas ! ( bilik GKMP ).
ekhs? ada apa ? saje, kita orang buat makan2 sikit...hari ni kan last day Pn Ooi...
( sebelum ni dia mintak kalau nak buat majlis rasmi biarlah sekali dengan sorang guru yang bersara bulan lepas...lepas tu dia teruskan 'sisa2' hari terakhirnya hinggalah hari ini )

jadi hari ni...makan free lagi!!! macam mana nak susut !




8 comments:

arryani said...

Bab ada makan-makan ni yg tak tahan tengok... tengok gmbr pun dah cukup terliur..

ujie said...

wa..best ye ada jamuan..banyak makanan n banyak makan.he3..

Yunus Badawi said...

Rezeki jgn ditolak. Bunyi dah klise sgt tapi kalau kita fikir2kan tak semua manusia di dunia ni yg dapat makan mewah macam kita di Msia ni.
Syukur.

kuIna LadyInRed said...

makan cemey... orait aje...

sy suka makan
hari2 sy makan
apa sj yg boleh dimakan

ONE ZABA said...

saja nak buat aku dengki ya , sonata.

sonata anak kancil said...

Arryani : sahih, kalau sakit sebab banyak makan! nak tunjukkan I kuat makan!

ujie : memang macam2 ada...

YB : pantang dapat makan free...belasah aje! ( tapi taklah tahap melampau!...kang tak fasal2 sakit )

kulna LadyRed : hari2 mesti mau makan...tapi kalau masak sendiri - mula lah fikir apa nak dimasak untuk makan!

OneZ : memang aku nak tunjukkat ko...biar ko balik ngajar ...pegi sekolah ni lah keje - makan - makan....

nak datang Melaka tak???aku tunggu ni...ko tak tepon, klu aku tak de, tu salah ko, tak reti guna tepon.

ONE ZABA said...

kalau nak ke sana nanti..aku bagitau la. dont worry..be hepiiii!!!

sonata anak kancil said...

OneZ : ok no problem...aku hepi memanjang....