CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, May 30, 2009

Midnight Shopping

Selamat malam semua...

Baru balik dari midnight shopping.
Lepas magrib tadi pergi Seremban ambik Farahin dah bercuti.
Tiba rumah dah jam 11 lebih.

Bincang punya bincang dalam kereta ....
macam2 isu yang dibincangkan....topik makan paling han
gat...

Apa lagi bila semua dah balik bercuti - melainkan Fahd aje yang pergi jambori -
keje nak makan aje le....order aje le...

Esok nak masak laksa yang kuah putih tu.....trengganu style...
Jadi nak makan pepagi, kenalah masak pepagi...
kenalah pergi beli laksa dan segala macam benda yang tak ada....
nasib baik ada kedai Mydin 24 jam . Tepat pukul 12 malam keluar dengan Fatehah...Bagus juga ada kedai macam ni kalau memerlukan dengan segera.

Tengok2.... punyalah ramai orang sedang ber
shopping....
ada yang bawak anak kecik lagi...
hai pak cik, mak cik, cik kak, cik abang dan sape2 lagi.....
dah jauh malam oiiiii........tidur - tidur le.....

***********************************************************************


ready to eat....

13 comments:

kami yang menunggu umi di rumah said...

ha'ah.ummi pun sama,kalau tuan2 dan puan2 nak tahu.after sejam lebih baru umi balik. bertuah

INTAN said...

huhu..nk masak laksa putih...nak sepinggan bleh...

sonata anak kancil said...

Intan: yeah!!!nyummmmm....lama dah tak masak.Tak susah mana pun.Hantar sana nanti tumpang kuah ....Mai sini makan sama...

ONE ZABA said...

pandai je suruh orang balik tidooo!!!. tu...diri sendiri tak tido-tido tak perasan ke. erkkk...mai sepingan!!!!

sonata anak kancil said...

OneZ : tak larat nak bawak sepinggan ke atas gunung - tinggi sangat.... mai sini la!

Na Shari said...

Yum yum yummy...dah lama teringin nak masak laksa...tapi virus M menguasai diri..

sonata anak kancil said...

Na Shari : dah siap makan...kenyang!!!bawak berubat dulu virus M tu...bahaya! Kang sampai ke Melaka lak...he he he

Shifu67 said...

ni sama macam laksa kelate la ni... makan laksa ni tak leh pakai sudu... tak de kik... kena gaul dengan tangan... hehehe

LotsOfLove-Pearls said...

..membaca sambil menelan airliur..

huhu..

sonata anak kancil said...

Shifu67: yo la - kan adik beradik kembor tu...tapi hambo memang dok reti guna tange...nak guna sudu gerfu gok...

sonata anak kancil said...

LolofPearls : cian kat dia...ala2 cayang, mai sini...senang aje, pi cari je kat gerai....

Tirana said...

senang kot shopping tengah2 malam sbb tak ramai orang tapi saya tengah malan macam tu..dah melepek letih..tak lalu dah nak ke mana-mana kecuali ke katil..hehehe

sonata anak kancil said...

Tirana : sekali sekala je buat kerja tengah2 malam buta ni!!!sekali tengok , ramai rupanya orang keluar waktu2 tengahmalam ni...