CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, December 6, 2008

Our Home


The main entrance


Side of the main entrance










Pathway leading to side entrance













Outdoor tea break area






Outdoor patio








Carp's pond - "
Weeping December"








Lattice













Side entrance enriched with hanging pots





5 comments:

Anonymous said...

entah bile dapat rumah atas tanah.boring duduk kondo.teringin nak cucuk tanam.susah kalau laki tak suka pokok.kita tanam bunga dia kata membazir.suruh tanam pisang dan cili.kat kondo nak tanam pisang..nyamuk le..perasaan terpendam hati isteri yang tak suka duduk kondo..tapi laki suka duduk kondo..susah kan kalau suami nak menang je..siapa perlu mengalah?kesukaan isteri suami tak suka..kesukaan suami isteri tak suka..tengok je lah pokok orang penuh mimpii..

DUN A. RANI said...

Cantiknya...teringin nk wat camni tp x pernah jadi2...

sonata anak kancil said...

Sdr anonymous: saya rasa perlu slow talk ngan hubby, lama2 minat kot.For me alhamdullilah, since hubby is very2 excellent in landscaping.He does everything!

sonata anak kancil said...

Cikgu Dun A.Rani - kalau minat dah ada, semua boleh jadi.You can! (Boleh rujuk Majalah Laman edisi 2 (ms 80 )& 3 (ms 108) tahun 2006)

DUN A. RANI said...

Anonymous...
Sy nk komen pun rasanya tak layak, kira masih ok sbb suami bg tanam cili...buat taman herba cantik gak. Untung sonata dapat suami yang berminat dan berbakat besar dlm landscaping...saya minat ada tapi bakat kecik....hehehe! Majalah Laman ada gak beli tp laman x jadi2...