CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, December 30, 2008

Alatan yang dibeli


2 pilihan yang dikatakan "gomba" -
yang putih tu katanya untuk menyedut minyak & plastik untuk air





Inilah yang dibeli ~~~plastic stool & "gomba" plastik untuk digunakan mengomba / mengepam Vermi Liquid untuk keperluan pokok & kolam ikan

Info : Vermi Liquid adalah diformulakan oleh hubby

6 comments:

ONE ZABA said...

laa... alat mengepam rupanya... ingatkan benda2 yg boleh dikunyah .... mujur tak mengidam

DUN A. RANI said...

Gomba ek nama dia? Biasa tengok tp tak tahu nama dlm "surat beranak" dia...brader one z nk kunyah pun boleh je...ujung2 tu lembut skit tp tak le rasa cam kelamai tu...hehehe!

ujie said...

hehe..ler.igatkan benda pe td...ha?one z mengidam?hahaha

bawangmerah said...

perasan tak, kaler tetap nak merah.
skang ni, dah bape banyak alatan ar kaler merah? baldi, "gomba", bangku, tudung saji bla bla bla.
wah, banyak jugak ek kaler merah dalam rumah ni.

- jinggo - said...

he..nostalgianya alat tu.dulu zaman dulu2 kat kg kalau ke kedai beli minyak tanah ( pakai pelita )...alat macam tu selalu digunakan......rupanya ada lagi benda tu.nak sedut apa lak !!

sonata anak kancil said...

rakan2 semua yang begitu anxiuos nak tahu bende gomba, hah tu lah dia... cari makna pun tak ada...ntah dari mana hubby dapat nama tak tahulah...

oneZ, kalau ye pun cari lah mende lain nak ngidam ...

jinggo, skg pun yang putih tu utk sedut minyak...Orang kedai tanya, u nak sedut apa?

Dun A.Rani & ujie panggil apa ek??

Bawangmerah: memang peminat merah nak kata apa...