CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, December 4, 2008

Ahli Baru




Semalam 3.12.08 Mohd habis interview kat Mozac jam 5.00 petang. Lepas tu dia ajak gi cari hamsters , pegi lah kat Ayer Keroh Heights. Dapat 2 ekor, siap dengan rumah, habuk kayunya dan makanan. Semua sekali rm67. Dah habis sekolah ni, dia nak jaga hamsters pulak.


Nama ahli baru ni
Koko (M) & Kiki (F). Bertambahlah ahli dalam rumah ni.
Anak Kopi yang baru ada 4 ( Alpha, Beta, Gama, Mega - senang sebut - kalau Omega panjang sangat). Sebelum tu dah ada Tam, Stokin & Labi. Labu adik kepada Labi dah tamat riwayat masa kecik lagi kerana hubby terlenyek sikit semasa nak undur kereta. Mana tak kena - sebab hitam!Dia suka main2 bawah kereta, nak kata apa...Pulak tu tak nak lari, tak nampak terlanggarlah sikit.

2 comments:

bawang merah said...

next time kite buat family tree ok?

nnti senang sket cucu cicit nk rujuk sape tok nenek dorang

sonata anak kancil said...

Tolonglah buat - sebab dah lama sangat, yang tinggal ni semua nak habiskan sisa2 hayat yang ada...