CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, August 20, 2010

TUKAR !


petang semalam dapat surat ini daripada pengarah pelajaran.....
nak siarkan panjang sangat....cukuplah seperti ini saja.
hari ini saya sudah lapor diri di tempat baru....
dan mintak tangguh selama 1 minggu 

 saya mula bertugas di sekolah baru mulai 30 Ogos ! 
ohhhh serba baru....kena belajar....kena tanya....
macam2 kena lagi....
 pada firasat saya -
insyaAllah saya dan bersama pentadbir lain boleh kendalikan sekolah ini sebab jumlah muridnya 1/3 daripada sekolah saya sekarang ini ! 
rasa kecik aje....tapi tanggungjawab sangat besar...
semoga pertukaran ini memberi hikmah kepada diri ini....
mohon dariNya dipermudahkan segala urusan saya....


19 comments:

n@m@n said...

naik jadi pengetua ke?hehe

Anonymous said...

kak kna tkr sekolah mana?dapat jd pengetua ye..byk jasa akak kat SMKBB

sahromnasrudin said...

salam..tahniah naik pangkat ya

Yunus Badawi said...

Tahniah! Tak dan nak jumpa awak kat sekolah lama dah pindah pulak. Kat sekolah mana tu?

Bapak said...

tahniah! selamat berkhidmat di tempat baru..

rezeki said...

salam cik SAK

alhamdulillah, tahniah

pertukaran setara ke atau naik pangkat PGB

Kak Nora said...

Congratulations, Cikgu. Selamat bertugas di tempat baru. Sekolah mana ye?

nza said...

Tahniah, akak mohon jd pengetua ye...kwn sy kt melaka lak smlm terima surat ditmptkan ke PPD bhgian linus.....tension ktnya cz mcm trgesa2....

ONE ZABA said...

penghijrahan tu penting...tahniah la...

ahmad humairi said...

tahniah dari saya juga..

semangat berkobar-kobar tu. nak lakukan perubahan? ubah pasu bunga dulu...

azlanlin said...

Tahniah... pihak atasan saja yg mampu menilai diri kita..kan?

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu Sonata,
Bertukar?
Tak jauh dari rumah kot?
Mesti kenaikan pangkat ni?
Tahniah mama nadz ucapkan.
Selamat bertugas ditempat baru.
Di mana-mana tempat kita tetap dipanggil Cikgu.
Alhamdulillah.

Ummi Humaira said...

salam cikgu..

tahniah , nie mesti naik pangkat yer ...

SELAMAT BERTUGAS DI TEMPAT BARU , ..SEMUANYA BARU...

ckLah@xiiinam said...

Semoga semakin cemerlang di sekolah baru...tahniah.

Myza said...

Tahniah di atas kenaikan pangkat! Selamat bertugas di tempat baru!

KAMATO said...

TAHNIAH Cikgu, semoga terus berjaya

imanshah said...

tahniah puan..semoga terus cemerlang

GPI SKSV said...

Tahniah juga...

daydeck86 said...

Tahniah dah naik jadi pengetua....