CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, August 5, 2010

nak rehat fizikal & minda ...

malas nak tulis ni...
letih...@ penat...
penat kerana ...minda penat...
apa taknya...lepas rehat tadi sampai nak ke pukul 2.30 baru siap kerja ...
kerja letak @ tulis senarai nama cikgu sebagai AJK gotong royong hari sabtu ni...
dah selesai suruh kerani taip....pagi esok bos balik siap atas meja dia...
petang semalam dapat surat jpm hari sabtu ni kena buat gotong royong...


bos pulak pergi meeting dari pagi sampai petang...
sebelum beliau pergi meeting - beliau berpesan....
buat AJK gotong royong...esok panggil semua cikgu...baik bos!
maka segala mende hari ni cikgu / murid semua rujuk kat aku...
surat2 bos mintak minitkan pun tak sempat ! cuma tengok @ baca yang segera aje...
sebab geng aku sorang lagi pergi konvo anak dia...
maka - tak bolehlah aku nak keluar dari bilik konti aku...
 


sabtu ni sekolah ganti...buat gotong royong...mana yang tak ganti sempena raya deepavali
digalakkan buat juga ....tatau la...kalau tulis digalakkan....ade lah orang tak buat gamaknya....
ni aku tatau....ni diorang punya hal...aku hal dengan sekolah aku...


lepas 2.30 terus bergegas ke meeting unit aku pulak....
akulah tukang chair meeting....sampai pukul 4...lepas tu cepat2 lah balik rumah....kepenatan
habis gitu urusan aku hari ni....sebab bos tak ade...aku lah jadi bos hari ni....he3x....
banyak cantik muka ko sonata....
kata malas nak tulis.....tulis jugak la....jadi satu terapi minda aku ni.....

12 comments:

Aki44 said...

Salam ziarah Sonata.

Ehwah, nampak macam nak lepaskan gerrrrem jer nih. Yg menyanggup tu wat per.

sesekali good jugak lepaskan steam, klu simpan jer nnti meletop pulak, hihihih

Kak Nora said...

Cikgu,
Tentu rasa lega setelah 'berkat-kata' di blog.

Ayah Zain said...

salam SAK,

itulah dia tugas kita kan? Nak buat macam mana dah tugas. Buat tetap buat. Laksana tetap dilaksanakan

amira said...

hehe.. rileks.. take you time now...

a kl citizen said...

Kak sonata

membaca pun terasa mengahnya...berkejaran nampaknya dalam konti ya

terbaru dari saya : sindrom anai-anai

Rozali said...

Assalamualikum Cikgu Sonata

kerja niat ibadah
3 in 1 dapat
Insyaallah
he he

Wassalam

Rozita said...

kerja mmg penat

LiNda said...

Salam kak .. harap sihat ketika ini .

Banyak kerja ..penat..
terlalu banyak rehat pun penat !

hehe

al-mankaraqi said...

banyak kerja disudahi dengan rehat setimpal.......

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu Sonata,

Intailah waktu-waktu senggang untuk merehatkan mata dan minda..perlu juga tu..
Salam kerja..

ina said...

Salam sonata,

Bagus tu selalu2 ganti bos. Lepas nie dapatlah jadi bos betul, bukan ganti2 lagi, InsyaAllah.

Hukam alam...what you give, you'll get back.

ONE ZABA said...

nanti kita rehat perut pulak..