CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, August 11, 2010

pagi yang mulia

 Laporan dari Negara Hang Tuah


pagi yang mulia - 1 Ramadhan 1431H 


seluruh negara ber cotiiiii.............!
maaf ... mungkin ade negeri yang bercuti....


di sini

mendung ! macam nak hujan...

best - best - best

tak lah terasa letih dik seperti kepanasan sebelum-sebelum ini

sari dua ni bumi Melaka di timpa hujan

hari senin baru2 ni 2 orang guru aku terpaksa ambik coti sebab rumah  dilanda banjir kilat habis air masuk dalam rumah ....apa takknya rumah depan parit besar...hujan dah mencurah2 selebat2nya - air parit melimpah........masuk le dalam rumah ... yang sorang lagi katanya atapnya tersingkap dik angin yang kencang....


ni saje le laporan dari bumi bertuah ini


~~~ sambil2 ni....dok fikir2 apa yang boleh dimasak untuk menikmati hidangan berbuka puasa petang nanti selain daripada hidangan nasi putih + lauk yang seadanya ~~~ 
kaum bapa - rajin2 la membantu kaum ibu petang ni....baru lah seronok ...sama2 masak ...sama2 makan ! selamat berbuka puasa.....kena wish awal2...sebab petang  dah masuk kilang dapor....he3x

14 comments:

ahmad humairi said...

mmbuta pun sonok ujan-ujan gini..
sedo-sedo dah masuk waktu berbuka...ngap jela...

selamat berbuka puasa....baru jam 10.37 pagi ni...

sahromnasrudin said...

salam..betul kata cikgu ahmad humairi tue..pd yg bercoti, leh arr membuta hehehhe

Jejaka Desa said...

Koi nolong sokmo de dapur weh....

al-mankaraqi said...

Salam ziarah!

Semoga mendapat Ramadhan yg diberkati pada tahun ini.

Al-Mankaraqi

DDrfauziah said...

Salam ukhwah dari Kak G & famili bersempena bulan Ramadhan Al Mubarak yang mulia ini.
Semoga ibadah kita semua diterima sepenuhnya.
Insya Allah silaturrahim sesama ummah juga akan ikut terus bersemarak.
Terima kasih kerana sudi ke laman Kak G ya.
Selamat Beribadah.

Nazz@Purple said...

selamat berpuasa;)

sonata anak kancil said...

ahmad humairi: bulan posa ni...tak hujan pun tido!

sonata anak kancil said...

sahromnasrudin : ade masa boleh tido - tido le...tak ade sape larang

sonata anak kancil said...

jejaka desa : awok suami mithali lain lah...

sonata anak kancil said...

al-mankaraqi : itulah harapan kita...mudah2an ibadah kita diterima Allah swt

sonata anak kancil said...

Ddrfauziah : selamat berpuasa Kak G...ziarah menziarah ni amalan mulia...senang2 datang lah lagi !

sonata anak kancil said...

Nazz : selamat berpuasa juga untuk Nazz

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu Sonata,

Kat Kedah pun cuti!

Selamat berpuasa untuk cikgu Sonata.

sonata anak kancil said...

Nadz : woow tentu juadah istimewa kat rumah Mama Nadz tadi..