CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, August 25, 2010

KEMAS !!!


Sejak Isnin lepas - aku mula sibuk mengemas2 dan menyusun dengan rapinya segala khazanah dalam bilik konti ini.Mana yang patut dibuang - boleh dibuang....mana yang patut boleh dibuat contoh teladan - boleh ambik....boleh buat untuk rujukan...mana barang2 peribadi @ cenderahati dibungkus2 masuk beg plastik...angkut satu persatu ke kereta.....nak buat senarai semak untuk Nota Serah Tugas... Dalam masa berkemas2 pun ....sibuk dengan urusan pengurusan....


petang nak masak ape yer???


selamat berbuka puasa semua 
muslimin dan muslimat di seluruh dunia

11 comments:

ikan emas said...

tempat baru..suasana baru..semangat baru..!

tapi
ada jg yg marah dan protes bila kena tukar walaupun dapat naik pangkat.

kalau nak senang buat pejabat kat rumah sendiri.


BUN

relevan said...

Selamat berkemas dan selamat berbuka..

sonata anak kancil said...

ikan emas : adelah hikmah di mana jua kita di tempatkan...selamat berbuka puasa

sonata anak kancil said...

releven : ade lagi yang tak habis! ade 2 hari lagi di sini....

Ayah Zain said...

salam SAK

itu lah dia ibu, macam mana sibok sekali mesti "nak masak apa hari ini...." hahahah

a kl citizen said...

lagi 2 hari nak mengemas ya kak sonata...
mesti banyak barang2 tu... sedih juga ya meninggalkan sekolah lama

Shifu67 said...

buang masa je masak... gi bazar ramadhan lagi senang... tunjuk je... siap

imanshah said...

tahniah, tempat lama dilupa jangan

izman said...

tak sabar nak berpindah ye cikgu

Rozali said...

Salam Ramadhan Cikgu Sonata


Amalkan 5S....cikgu


nak masak apa...
tengok rancangan chef Wan
he he

Wassalam

::FAIZ FARISH:: said...

slamat berpuasa