CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, August 6, 2010

Lupa @ Tak ingat langsong!

Catatan ringkas


Sedang bersenang lenang ....tv3 sedang membaca beritanya...

Lagu Rossa Pudar ....
Assalamualaikum ! lunak suara bos ...

Alamak ! Bos call malam2  ni apa hal???

Walaikumussalam ....ya tuan haji...lemah gemalai aku menjawab pulak....sebab bimbang ape2 hal bos telefon malam2 ni...kalau tak penting dia tak adelah call aku ni
 ( suasana dengar hingar bingar + muzik latar )

Dapat jemputan tak kat Tiara Golf ???
Tak sempat aku nak jawab lagi....

Alamak tuan haji saya lupa lah ! Dapattttt..........
Tak apelah tuan haji - tak payah lah saya datang...dah mula majlis ni...
Belum - belum lagi...kita tunggu awak datang....

Okey -okey lah saya datang....
( nasib baik lah Tiara Golf Resort Club ni tak jauh sangat dari rumah aku )

Bergegas aku bersiap ke majlis ini.....nasib baik baju dah ade sedia siap bergosok....
kalau tak lagilah lambat ....tiba 8.30 malam ...okeylah....sebab asyik sibuk kerje-kerja-esok pulak ingat nak ke sekolah - lupa @ tak ingat langsong jemputan dari Kelab Muzik yang dah dihantar beberapa hari lepas !


Baru balik dari majlis ini
di Tiara Golf Resort Club



esok sekolah ganti...nanti Deepavali kita cuti lama ! 
best - best....ganti - ganti lah...








16 comments:

cikgu isza said...
This comment has been removed by the author.
cikgu isza said...

salam cikgu,
sekolah saya pun sekolah sabtu.. raya sakan nanti erk.. ;)..

mana gambar glamer cikgu?

a kl citizen said...
This comment has been removed by the author.
a kl citizen said...

siapa yang nak berpisah tu ya??

terbaru dari saya : sindrom anai-anai

imanshah said...

sekolah saya takde india tapi ambiuk juga cuti deepavali..huhu

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

punya baiklah boss
siap peringatkan lagi

Wassalam

Kak Nora said...

Salam cg,
Ini sudah terbalik kot. Bos panggil GPK. Orang penting ni!

ONE ZABA said...

ada satu pepatah yg janrang org gunakan...

wah, raya keling la ko nanti.

sonata anak kancil said...

Cikgu Isza : tak tau nak pilih mana satu yang glamer !

sonata anak kancil said...

Kl Citizen : budak2 F5...biasalah tu saban tahun...

sonata anak kancil said...

Imanshah : seluruh M'sia ganti kan ! tapi ade jugak tak ganti...kita cuti diorang sekolah !

sonata anak kancil said...

Rozali : tu lah fasal....biasanya kami semua ade on time...tengok2 saya tak ade ! terharu bos tepon...he3x

sonata anak kancil said...

Kak Nora : hu hu hu bos saya kak sangat2 prihatin ! sebab meja utama tak penuh ade kurang....tu yang dia tepon...rupa2nya saya lupa...jarang saya lupa begini..

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...

Onez : berwarna warni gitu yer...ha3x

DUN Behrang 2020 said...

Cikgu sumbangkan lagu ape?