CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, August 15, 2010

siap dah....


dalam kesibukan di bulan yang mulia ini - menziarah anak di asrama dan sebagainya...
....alhamdullilah sudah siap cenderamata seperti ini iaitu cenderamata untuk tetamu yang akan datang ke sekolah dalam masa terdekat ini....bos mintak tolong sediakan....ade bajet jadi aje le....! so , saya kena fikirkan apakah yang nak diletakkan dalam beg itu ...tak banyak hanya untuk 8 tetamu sahaja...oleh kerana beg itu bersaiz besar...jadi kenalah isikan dengan barang2 yang besar2 juga supaya sesuai dengan saiz beg...barang2 merupakan makanan tradisi negeri Melaka - & tambahan makanan istemewa dari Tawau iaitu keropok amplang serta sebungkus kurma .........

18 comments:

n@m@n said...

lain kali kena buat beg kecil..hehe

daydeck86 said...

lain kali hantar tuk saya ngan naman nyer skali
ehehehehehehe
betul tak cikgu naman

sahromnasrudin said...

salam...nape kne bg door gift walau org tue tak mintak pun...huhuhu

nza said...

nk g terjah gak la...he...

Ummi Humaira said...

salam Ramadhan cikgu....

kalu org yg seangkatan ummi yg dtg , dpt x door gift tuuu?

Rozali said...

Salam Ramadhan Cikgu Sonata

dlm bulan puasa ni beg besar pun tak pa
besar juga pahalanya

Wassalam

Jejaka Desa said...

Nok besor letok bahulu la.Mende yang jarang2 orang lupe..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

letak la duit raya sekali

hehe

al-lavendari said...

siapakah agaknya 8 orang yang bertuah untuk mendapat beg itu ?

sonata anak kancil said...

naman : beg kecik tak muat ! ni beg hari raya...so kena mood raya

sonata anak kancil said...

daydeck: no problem...cuma bimbang bila tiba habis penyek!

sonata anak kancil said...

sahromnasrudin: ohhhh...kami sudah biasa...tetamu datang tak kecik @ besar adelah tandamata...he3x...kalau sahromnasrudin nak melawat...sila beritahu...boleh sediakan cenderamata jugak !

sonata anak kancil said...

nza : kalau terjah tak beritahu...tak ade cenderamata ye ! he3x

sonata anak kancil said...

ummi humaira: insyaAllah dapat....beritahu aje le...kalau main terjah macam Nza tu...sori le !

sonata anak kancil said...

rozali : insyaAllah...alhamdullilah

sonata anak kancil said...

jejaka desa : memang betul ...kuih bahulu dah letak jugak ! ooooohhh my feveret!

sonata anak kancil said...

gadis kampung sb: orang tua tak payah duit raya!

sonata anak kancil said...

al-lavendari : ade le orang2 tertentu yang nak memantau sekolah @ cikgu ni...