CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, August 24, 2010

Berada di 2 alam.....

Pagi tadi saya dijemput hadir bersama meraikan mantan pentabir di sekolah baru saya akan berhijrah ke sekolah baru jugak.....sampai lah pukul 10 lebih...ingatkan dah settle....rupa2nya terus diajak bersama bergambar untuk majalah sekolah .....tak ke haru tu....baru lapor ...dah siap2 masuk majalah....nampaknya ade 2 alam saya ni....di sekolah lama saya - sesi pengambaran majalah sekolah dah selesai.....best - best dapat masuk gambar dalam 2 sekolah ! bukan senang nak dapat macam ni .....rezeki -rezeki.....


Lepas habis sesi pengambaran filem tadi  saya pun mintak izin nak ke sekolah lama pulak.....dimaklumkan sekolah lama saya pun ade perhimpunan rasmi...bos pun buat pengumuman kepada seluruh keluarga sekolah....katanya semua murid bertepuk tangan.....cikgu ade jugak kot.....suka saya bertukar ke???? atau tumpang gembira kerana naik pangkat sikit ni???? ko jawab lah budak......


Maka tak habis2 lagi lah cikgu - cikgi mengucapkan tahniah kepada saya mana yang baru tahu maklum lah cikgu saya ni ade 117 orang ! ....bila diberitahu murid sekolah ni hanya 500 lebih.....cikgu 52 orang....best nya puan !!!! memang best pun saya rasa....sebab bangunan utamanya hanya lah 2 blok sahaja pulak tu setiap blok 2 tingkat saja......ditengah2 antara 2 bangunan ade tempat lapang bolehlah tempat bermain badaminton ke atau ape ke....tempat bersantai ke....tempat berhimpun ke......tak sampai 1/2 jam dah habis round semua blok !!!

Berbanding sekolah lama saya ni....mak datok.....satu2 blok sampai ke tingkat 4 !dan kawasan yang luas...ade 5 blok utama semuanya !

Maka untuk 1 minggu ni nama saya di sekolah baru.....tapi saya sekarang berada di sekolah lama lagi...menghabiskan sisa2 kerja.....menyediakan nota serah tugas....dan difahamkan 30 hb ni mereka nak adakan majlis untuk saya pulak.....!

15 comments:

penjejak maya said...

salam,

tahniah sebab naik pangkat dan selamat bertugas di tempat baru..

izman said...

tahniah sebab naik pangkat.

2 alam yg ni takpe. yg takut dua alam yg satu lagi. eee... geli.

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu Sonata,

Tahniah
Hadapilah mingu2 dua alam ini dengan cerianya.

Selamat ke tempat baru dan saya tahu cikgu Sonata akan menjalankan tugas dengan cemerlang.

Ayah Zain said...

salam SAK

tahniah. AZ doakan agar sentiasa sukses

Rozali said...

Salam Ramadhan Cikgu Sonata

Alhamdulillah
itu dinamakan rezeki
dapat masuk 2 majalah
dapat naik pangkat
nampat macam kerja ringan sedikit
he he
taniah

Wassalam

sahromnasrudin said...

salam..tahniah sebab naik pangkat..semoga ia akan memotivasikan cikgu

Ummi Humaira said...

salam Cikgu...

tahniah cikgu...

seronoknya bila diraikan oleh semua.

4-a&nazrah said...

tahniah. semoga terus cemerlang di tempat baru.


tukar ke mana tu agaknya ye?

ahmad humairi said...

salam,

x lama tu....sok pindah lagi.

nza said...

selamat brtugas ditmpt baru....

rosli said...

Salam Hjh Zaleha,

Tahniah jadi pengetua, berat tanggungjawap tu. Saya yakin hjh boleh mengetuai dengan baik. Saya doakan smpi jadi Pengetua Kanan atau lebih dari itu. Amin

ustaz eds said...

Salam Puan hajah

Tahniah...moga terus maju jaya di tempat baru...

sonata anak kancil said...

Penjejak Maya : terima kasih


Izman : terima kasih


Nadz : terima kasih


Ayah Zain : terima kasih


Rozali : terima kasih


Sahrom : terima kasih


Ummi Humaira : terima kasih


Nazrah : terima kasih


Ahmad Humairi : mungkin - terima kasih


Nza : terima kasih


Rosli : terima kasih - bukan bos
( lambat lagi ) - amin


Ustaz Eds : terima kasih

Jejaka Desa said...

Bertuohnye jadi cikgu ni.Ande je yang nok meraikan kiter...

sonata anak kancil said...

Jejaka Desa :yang bertuah - bertuah la...tak bertuah pun ade ...he3x