CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, August 29, 2010

saya nak baca buku ini

Sabtu 28.08.20....jadual harian agak padat ....sampai malam urusan nak dibuat semua selesai...alhamdullilah terutama yang kata nak buat printing....pun siap...iaitu merupakan sekeping nota ucapan penghargaan & terima kasih + ucapan hari raya ....nasib baik hantar pagi...petang 4.30 petang siap ! suka sangat sebab - esok hari Isnin saya dah boleh mintak kerani saya edarkan kepada semua staf sekolah ....

semasa urusan nak beli kabel charge handycam...kedai yang berdekatan saya rasa ade jual...rupa2nya tak ade...terpaksa lah pergi ke Mahkota Parade pergi ke kedai Sony jugak...maka dapatlah yang dihajati itu.


alang2 dah ke Mahkota Parade kami pun berlegar2 di sana dan masuk ke MPH...kalau tak ke kedai buku, macam tak seronok...ade le buku yang nak dibeli....maka saya belilah buku2 ini...sebab nak tahu kisah sebenar!


Natrah : buku baru hasil Fatini Yaacob - dah baca sinopsisnya...nak tahu lebih detail bacalah olehmu....Natrah merupakan kisah cinta dua insan yang agung yang menyatukan dengan kisah cinta bangsa Melayu kepada agamanya hingga mencetus rusuhan yang tragis di Singapura....


terjumpa buku ini  teringat dalam bulan puasa saya ade 
melihat kisah Alexander di TV - astro / TV3 ( dah lupa )
maka saya terus lah beli sebab nak tahu kisah selanjutnya....


buku ini dibeli jugak...walaupun sebelum ni ade buku2 berkaitan tapi rasa nak baca lagi....



buku2 ini akan dibaca bila semua tugasan telah selesai / bila2 masa kelapangan !

16 comments:

Webmaster@Echam said...

Salam Kak,
Nanti bolehlah wat satu entry ulasan untuk buku-buku yang akak baca tu... hehhehe

Ayah Zain said...

salam,

az suka beli buku tetapi nak membacanya .............

imanshah said...

Natrah ya...teruja hari tu nak tengok pementasan teater

da[Y]un said...

salam..
betul cakap echam. leh tak akak wat ulasan buku2 tu, especially yg natrah tu.huhu

al-lavendari said...

SALAM.

Tahniah cikgu kerana membeli buku2 tersebut. Fatini tu sdr isteri saya, rumah famili dia diperlis berjiran dengan rumah mertua saya. tapi saya tak beli pun buku dia.

saya rasa bersalah nak beli buku baru, kerana buku2 yang
lama dah komplen

"bila nak baca aku".

Nazz@Purple said...

oo sejarah cite natrah tu..menarik..nazz nak beli jg la..

ainhany said...

salam cikgu,

bagus2..dah baca buku natrah tu...nnti hujung tahun tenguklaa teater pulak...rugi kalau tak tenguk tau ..!Lokasi istana budaya...

sonata anak kancil said...

Echam: w'salam: insyaAllah....bila selesai baca yer...bila tu tatau la lagi !!!!

sonata anak kancil said...

Ayah Zain : saya pun banyak beli ! tapi yang lama belum habis dah tambah yang baru ...sebab utama beli - simpan untuk ruang masa pencen nanti...he3x

sonata anak kancil said...

Imanshah : rasanya teater dengan baca buku mungkin tak sama kot...contoh baca dulu2 baca Novel Ayat2 Cinta...pas tu tengok filem...ohhh tak best feeling nya ! baca buku lagi best

sonata anak kancil said...

dayun : buat ulasan tak best...baca sendiri lagi terasa kita berada di waktu itu

sonata anak kancil said...

Al-lavendari : ohhh gitu rupanya...kalau semua orang macam Al-lavendari...lingkup lah penulis!
buku lama - buku lama lah....tambah la lagi....saya punya buku dah sampai termuntah2 keluar rumah !

sonata anak kancil said...

Nazz : baik beli cepat2...kang habis stok !

sonata anak kancil said...

Ainhany : tak pernah lagi tengok apa2 teater pun..rasanya tak pegi la

maiyah said...

salam.. sudi le kiranya terima kad raya dr sy.. makasih

penjejak maya said...

salam,

membaca tu jambatan ilmu..