CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, October 24, 2010

salam pagi ahad - salam ceria - salam 1Malaysia - salam bloggers

Pagi ahad yang ceria - salam ukhuwah semua

Cuaca di luar cerah - mentari memancarkan sinarannya ke mayapada ini

Kelihatan pokok2 dipersekitaran menghijau.....
daun2 kelihatan basah dik hujan dini hari....


Perancangan untuk hari ini akan diteruskan....

Begini lah saban waktu - selagi usia dikandung badan - 
selagi kederat masih kuat - tubuh kerdil tak mengenal erti penat 
seperti air terus mengalir.....kerje perlu diteruskan !
( walaupun ade sengal2 sikit akibat terjerumus dalam longkang semalam )

kerana memenuhi tuntutan duniawi bersama anak2


Amanah dan tanggungjawab perlu dilunaskan....
*
*
*
*
*
*

selamat hari lahir kepada anakanda Faisal a.k.a Mohd & Fatehah
umi & abah sentiasa mendoakan kalian khasnya kepada semua anakanda
semoga kalian anak2 yang bertaqwa dan beroleh kejayaan 




16 comments:

relevan said...

Selamat hari lahir buat anaknada itu..

Salam hari minggu juga..

SAHAR MISRON said...

sALAM, APA KHABAR?Tahniah kerana terus aktif dalam blogspot...Teruskan....

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

selamat hari ulang tahun untuk anakanda
amin kan doa umi & abah tu

ps:sapu minyak panas supaya cepat hilang rasa sengal2 tu

Wassalam

sally said...

Salam,

happy bday kpd anakanda tu..salam hr minggu buat tuan blog..lami di sini dah keje hr ni...huhu

imanshah said...

salam kak...ahad saya agak penat, baru pulang dari Kuala Kangsar. Semapt rehat 2 jam, nak sambung pula marking paper ni

sonata anak kancil said...

Releven : terima kasih...urus hari diorang la hari ni!

sonata anak kancil said...

Cikgu Sahar : w'salam...khabar baik...sibuk cikgu yer...sy pun macam tu jugak...bila lapang2 tu berbelog aje le

sonata anak kancil said...

Rozali : w'salam - terima kasih...amin...semalam pun dah sapu minyak panas...ada rasa lega...

sonata anak kancil said...

Sally : terima kasih...selamat bertugas!

sonata anak kancil said...

Imanshah : hu3x...sambung le marking tu...kita kan sini belum terima lagi papers...minggu depan "bersilat" la...sib baik objektif...nak cepat swasta je !

Ms.Lilies said...

seronok abiskan masa dengan famili....


hepi besday buat anakanda itu :)

nza said...

selamat ulang thn utk faisal...semoga menjadi kebangaan umi n abah...amin....

Jejaka Desa said...

Selamat hari lahir buat dia...

sonata anak kancil said...

Ms Lilies : terima kasih

sonata anak kancil said...

Nza : terima kasih...2 orang - Faisal & Fatehah...

sonata anak kancil said...

Jejaka Desa :terima kasih...