CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, October 6, 2010

Bukak tirai lama - gantung tirai baru

Bukak tirai lama - gantung tirai baru



nak bukak  tirai 2010 satu bab...
nak gantung tirai 2011 satu hal lagi...
macam tak boleh nak bukak je tirai 2010 ni....
dah nak tukar tirai 2011.....
masih baru lagi tirai lama 2010...
dah nak tukar tirai baru 2011

apa nak kata.....
tirai baru dah siap menanti untuk digantung - 


gantung aje le....


dah mula terasa bahangnya....
kesibukan penghujung tahun !


8 comments:

n@m@n said...

pelan strategik..

pelan taktikal..

buku register..

yuran..

dan banyak lagi ;)

sonata anak kancil said...

naman : ha ha ha....tau pong! dah siap???

imanshah said...

saya tak siap lagi resit budak, ramai belum bayar yuran,, saya tak buat sebab protes jadi guru kelas...sedangkan saya dah pegang banyak jawatan lain yang membolehkan saya dikecualikan jadi guru kelas,, tapi sebab saya tak sehaluan dengan PK, saya tetap diberi guru kelas.sedangkan guru yang baru masuk tak jadi pun..

Kamsiah said...

dah lama tak bertukar tirai..:)

Yunus Badawi said...

Emak Adam baru aje gantung tirai nak raya hari tu hehehe

nadz said...

salam,
Tirai baru kali ni kita perlu taruh banyak accesories!

noor afzan said...

lama tak hupdate kak sonata.

kakpah said...

cepat sangat masa berlalu....