CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, October 18, 2010

macamana lah budak2 ni nanti...



bila aku semak keputusan percubaan SPM....tak ada yang menonjol sangat keputusannya...
tapi itu lah spesis2 yang ade di sini...tatau la budak2 sains ni akan tunjuk taringnya nanti...
tapi budak sains ini - namanya budak aliran sains - didapati kurang baik keputusannya....
nak kena pilih jugak seramai 32 orang - mereka yang layak dicalonkan ke program lonjakan SPM !!!
nak tolong budak2 ni...mana tau dapat rasa tidur kat hotel satu malam....menyuntikkan semangat mereka...
inilah budak2 tempat aku ni....mana yang boleh di"up"kan kena pulun habis2san ....cikgu2 berkenaan kenalah buat sesuatu yang terdaya untuk meningkatkan lagi prestasi & melonjakkan keputusan budak2 nanti...
dalam pada tu ade jugak budak2 yang bukan aliran sains yang boleh baik jugak lah...tapi berapa je - boleh dikira....hai budak2...korang ni rajin2kan lagi diri nak periksa tak lama lagi....!!!
inilah yang aku fikirkan - nak buat macam mana lagi kat budak2 ni....yang suka main2 pun ade juga !!! tak kira ke berapa hari lagi nak periksa !

12 comments:

imanshah said...

teruskan perjuangan cikgu!!!

aRoL said...

saya dulu budak tekninal, periksa slalu tak pas..hehehe.. apa2 pun all the best untuk cikgu dan budak2 science..

aRoL said...

tengok eja teknikal pun salah ish..ish..ish..

::FAIZ FARISH:: said...

susah la jd cikgu... kan

sally said...

itu lah...


dah namanya guru...

aman_arab said...

bebudak aku lagi parah depa punya 'penyakit' tu..kerja keras aku nak 'sembuh' kan depa..huhuhu..memang mencabar betul jadi cikgu ni..

sonata anak kancil said...

Imanshah : selagi tak pencen ! terus - terus....

sonata anak kancil said...

Arol : sure ni suke main2 yer...teruskan lah perjuangan untuk anak2 pulak


pssst...salah eja ? tak ape...tak saman pun !

sonata anak kancil said...

Faiz : sebab tu lah kene ingat jasa guru !

sonata anak kancil said...

Sally : tanggungjawab kita kan...lakukan lah dengan penuh dedikasi

sonata anak kancil said...

Aman : hang baru lagi kot....cikgu sonata ni dah lama dah ...macam2 perangai budak2 ni

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

berjuang terus berjuang
pencen lambat lagi kut

Wassalam