CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, October 16, 2010

Balik dari Stadium Putra Bukit Jalil - lepak kat Ampang

Salam.....sekarang sedang bersantai di Ampang....Makan-makan-sembang-sembang....



Pagi2 tadi pukul 6 pagi naik bas yang disediakan oleh JPM beramai2 diminta pergi memenuhi stadium untuk Perhimpunan Kebangsaan Guru 1Malaysia bersama PM  ....dimaklumkan dekat 20k guru Malaysia memenuhi stadium ini....TPM berucap & PM pun menyampaikan amanat dan harapan kepada guru2 Malaysia...gurulah penjana 1Malaysia.....semalam ade cikgu tulis N3 tentang kisah sekolah...hari ni harapan PM kepada guru sangat tinggi !!!


Dah selesai perhimpunan - guru Melaka baliklah ke Melaka - kalau datang dengan bas - baliklah dengan bas jugak kan! tapi sorang guru ni pulak...dok buat appoinment dengan hubby dia kat KL pulak...Apa taknya si Mohd nak balik ke Subang - dan nak ziarah anak2 kat UIA  ni pulak...maka sorang guru ni telah di'kidnap' oleh hubbynya kat stadium !


Lepas tu melepak lah makan tengahari kat rumah Ayeen & Amir....hahaha...best berehat2 ni...okey2 lah nak balik dah ni...


Bye - c u then


 guru Melaka di 2nd level - duduk pun dekat pintu...senang cowww bila selesai
maka keciklah nampak semua guru Malaysia
kamera pun guna kamera cokia je - tak zoom2 pun !

9 comments:

Ayah Zain said...

salam sonata

nasib baik hubbynya yang kidmat kalau sang kelembai yang kidnapp, tak dapek den nak nolong

n@m@n said...

hehe..nasib baik tak dapat arahan kena ikut samaa..

imanshah said...

salam, ramai nya..asyik perhimpunan raksasa je..kot2 pilihanraya dah dekat

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

selalu saya lihat anak murid kibar bendera kecil...
kali ini saya lihat pengetua atau wakilnya yg kibar bendera

Wassalam

sonata anak kancil said...

AyahZain : kalau sang kelembai jadi batu la jawab nya! tak dapat jumpa AZ

sonata anak kancil said...

Naman : ohhh rugi hang tak gi....kalau tak boleh jumpa...cari pintu Selangor - cari pintu Melaka...

sonata anak kancil said...

Imanshah : mana ade ...ni 1st time KPM buat dengan PM....rugi-rugi hang tak terlibat !

sonata anak kancil said...

Rozali : W'salam: semuanya sama - tak kira sape...rakyat M'sia katakan ! bergoyang2lah bendera kecik ditangan kami...SOKONG !!!

Atikah said...

Salam kak,

lama tk tinggal jejak...