CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, March 31, 2010

Interesting Blog Award ! Terima kasih Ben Ashaari.......

Hari ini aku terkedu...
Kelu lidah ku ....untuk meneruskan kata2....
Apa nak kata.....cempedak disangkakan nangka..
rupa2nya......memang cempedak la....bukannya nangka!!!
Eh eh eh...apa2 pulak aku merepek meraban....


Ohhh...ohhh...jangan tatau.....aku ubah olahan bahasa rojak aku ni
Ini tak lain tak bukan si Ben Ashaari punya penangan la.....


Aku terharu .....sob...sob....tisu please....
pinjam ayat si Ben ni.....huwaaaaaaaaaaaaaaa.......aku menangis
kegembiraan.....lihat la dunia.... diri ku ini....he3x..... 
promosi tak tentu ke hala....
Ade aku kisah???? pinjam ayat Ayah Zain....tak pe kan-kan AZ
Bila nak mai Melaka ???? calling2 yer....!


 Sila baca deretan ayat2 yang dicatat oleh si Ben ini....

Inilah anugerah tersebut .. huhuh... sat nak cium lak...skang aku nak bagi anugerah ni pada 5 blogger lain ... pergh..sempat cium sat je nih ... sapa ekkk ...aku nak bagi ...Ok ok..tau dah... setelah dibelek belek .. maaaakaaaaa , aku nak beri kepada ... jeng jeng jenggg....
1 ) KAK UMMI

2) OH MALAYSIA

3 ) KAK YATI

4 ) WAN PERLIS

5 ) SONATA ANAK KECIL >>>>>>> ini salah Ben : Yang sebenar2nya : Sonata anak Kancil....baik ko betulkan dalam blog list ko tu.....

Kelima lima ini aku pilih sebab blognya yang menarik ... dan juga tanda persahabatan .. ( menarik ye Ben.....TQ -TQ.....akulah yang teramat menarik dalam kalangan yang menarik....he3x....macam bintang kejora jap.....!!! ) Yang lain pun menarik .. cuma nak kasi kat semua , tk siap keje aku nanti nih ... hehehe... Sudi sudikan la amik yer kengkawan ...

( aku promosikan habis2an.....kekawan aku yang lain...baik korang terjah blog si Ben ini.....macam2 ade!!! aku boleh kata dah tahap blogger tegar si Ben ni.....balik keje bukan main cepat dia dok memblog......sampai makan sambil berblog...ke berblog sambil makan????) - oleh kerana ke 5 - 5 tu seangkatan & sewaktu dengan aku...semua aku dah terjah jugak ke tempat depa....

Inilah award yang sangat cantik 
di anugerahkan oleh Ben Ashaari 


aku pulak dengan bangganya nak beri award ini kepada pemblog-pemblog ( bahasa apa daaaa....)
berikut dengan keistemewaannya yang tersendiri :

1.Manzlie
sape tak kenal Tn Hj Manzlie dari Mekah...
jika nak tahu keadaan MH setiap hari....bolehlah terjah ke sini

2.  Ayahanda
tulisan ayahanda yang sangat menusuk kalbu
penuh maknaaaaa....tak tertahan membacanya
banyak peringatan untuk kita yang muda belia ni...


3.  CkLah 
 cikgu sejarah @ bm yang sangat2 dedikasi
sangat prihatin dengan anak2 dan anak2 muridnya

4.  Ayah Zain
 jika belum bersua dengan AZ...
hanya mendengar suara merdunya....
seperti sudah berkurun lamanya mengenali beliau...

5. maiyah
wanita yang sangat gigih menempuh hari2 mendatang...
semoga sentiasa dalam kesejahteraan & ceria selalu


pemblog2 lain tak sempat nak tulis lagi....
semuanya sangat2 interesting ....
Dan aku amat menghargai semua pemblog2 
yang sudi mampir ke teratak buruk aku ni...
buruk2 pun...sangat sentimental tau.....

28 comments:

cikgu isza said...

waaa.. kita xde.. tisu2.. sob3x..huhuhu.. tahniah ya :)

n@m@n said...

bolehla letak dalam almari kaca ye..hehe

BEN ASHAARI said...

hahahaha..sowiiii sowwiiiiii..hahahah

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

'buruk2 pun istimewa'

saya setuju

Wassalam

sonata anak kancil said...

cikgu isza: oppppssssss....tak sempat nak tulis daaaa.....top blogger dr cikgu isza....tak lama lagi akan terpampang!!! lap u...

sonata anak kancil said...

Naman : tu lah...macam2 award dapat...semua simpan macam dalam muzium...award dr awak pun dalam muzium! antik pe...

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...

Ben : salah eja kot...

sonata anak kancil said...

Rozali : macam sebusuk2 belacan...sedap!

NGINAP SRENGENGE said...

salam sonata,

whaoo...boleh terima award.

Tulisan ayah tak sebagaimana.Cuma nak niat dakwah sikit2.

Anyway,terima kasih banyak.

wassalam.

maiyah said...

makasih.. makasih huk huk.. kita ambik nih

sonata anak kancil said...

Ayahanda : letak kat blog ayahanda! TK sudi terima

sonata anak kancil said...

Maiyah : tepek jangan tak tepek....kasi glamor

Ayah Zain said...

Salam SAK,

maaf sebab x datang amik award ni. Nak amik award ni kena ada majliskan? Mana majlis anugerahnya ngeh ngeh ngeh

Ayah Zain said...

Salam SAK,

terharu pulak blog az menjadi pilihan SAK. Blog ni blog biasa jer terjelma daripada PDKM. thanks again.

Nida said...

cewahhh.. ingatkan dapat award dari Hollywood tadi..

Tahniah! tahniah! tak cukup tisu sekotak, kat sini ada lagi 2 kotak..hehe

::FAIZ FARISH:: said...

Tahniah

Yunus Badawi said...

Blog ko memang hebat dan ramai pengikutnya.

Phewww - nasib baik ko tak pilih aku. Yg lima org yg ko pilih tu mmg tepat hehehe

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam..wow award lagi....

xiiinam said...

Owwwhhh bertambah lagi hutang tag ckLah keliling pinggang....he...he...



Tarima kasih Sonata......


(blog kita lebih kurang je langgamnya.......blog warga tua! Eh, blog makcik-makcik....He...he...

sonata anak kancil said...

Ayah Zain : nak buat majlis tak ade bajet...ngeh3x...ambik sendiri!

sonata anak kancil said...

Ayah Zain : semua blog @ bloggers sangat2 istemewa....pilih pakai undi...!

sonata anak kancil said...

Nida : bila pulak orang jauh nak kasi award ni!!! kan ku tunggu dengan sabar

sonata anak kancil said...

Faiz :Terima kasih....ko bila pulak nak hadiah kan akak ni??? mana2 award yang lebih pas aje le...

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : nama ko dalam senarai...masa mengundi...tiba2 kertas undi tu ntah ke mana hilang...aku ingat dah masuk semua....careless betul aku ni

sonata anak kancil said...

Alimaz : tak sangka terpilih...blog cikgu tua yang suka membebel ni..tu yang menangis gembira

sonata anak kancil said...

CkLah: hutang tag @ award tak pe....bawak mati pun tak pe..jangan hutang duit....doa tak sampai!!!