CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, March 8, 2010

Mula bertugas dengan senang hati @ gembira




 

Dan esok lebih lebih baik.....
dan lusa lebih lebih lebih baik..... 
dan seterusnya hari-hari mendatang....
berganda-ganda baik.....


Hari ni dah mula bertugas setelah 
sekian lama bercuti mulai hari Rabu...

Dari segenap lapisan staf 
- pengetua 
- gpk-gpk
- rakan guru
- staf sokongan
- even makcik kantin yang mulanya 
tak tahu kisah aku masuk hospital -
telah bertanya khabar tentang diriku ni...
(perasan macam la aku ni glamer benor) ngeh3x

- patutlah tak nampak
- ingatkan gi kursus
- sakit apa kak
- apa cek kak
- macamana kak
- berapa kena puan
- nasib baik tak ade apa2
- sakit tak puan
- dah okey
- dah sihat
- pintu tutup - sunyi je

dan paling laser.....
ingatkan puan mengandong!!!
mak aiiiii...............kah2....
gelak sekumpulan cikgi 
bila soalan ini dilontarkan kepada aku....

hu3x....nak tak nak aku kena jawab
semua  soalan cepumas tu!!!

28 comments:

xiiinam said...

Selamat kembali bertugas.....

sI tEDI said...

Alhamdulillah cikgu,
Selamat kembali bertugas.. siapa yg tanya soalan laser tu? :)

insan pendidik said...

alhamdulillah dah sehat...ramai org bertanye tu tande ramai lah dok syg sonata tuu..

ahmad humairi said...

jawab...jangan membiarkan spekulasi berlegar-legar di maya ini..

sonata anak kancil said...

CkLah : selamat - selamat....tapi tak masuk kelas! sebab...he3x adik2 praktikal ambik alih....boleh "rehat" sikit selama 3 bulan....

sonata anak kancil said...

SiTedi : adelah sorang cikgi cina...dia tatau ke gue sudah tue...!

sonata anak kancil said...

Insan Pendidik :yer le kot...think positive

ONE ZABA said...

lepas ni kena makan berpada pada...

sonata anak kancil said...

Ahmad Humairi : jawablah....bila bertemu je tanya - jawab - makan kat kantin tanya - jawab! perlu explain - perlu senyum!!!

sonata anak kancil said...

OneZaba : bukan salah makan! ade faktor tersirat....Allah menguji aku & memberikan sesuatu! InsyaAllah...

noor afzan said...

salam kak..
alah bisategal biasa kak..
dah biasa sgt jumpa kete2 yang pelik2 pemandunya..

sonata anak kancil said...

Noor Afzan : tak sanggup saya!sebab tu dulu antara sebab kami "lari" ke Melaka...

Dr.Araz said...

ngeh3... Alhamdulillah... lepas ni tulis je kat kertas siap2 jawapannya. Tunuk je bila ditanya... ngeeee....

sonata anak kancil said...

Dr.Araz : aku tak masuk dah hospital!

baik aku rakamkan aje!

manzlie said...

salam cikgu sonata..

alahmdulilah cikgu dah sihat dan mampu bertgas semula..syukur pada allah swt dng Izinnyer...moga cikgu sonata suksess hendaknyer..aminn

wasalam

sonata anak kancil said...

Manzlie @ CL : terima kasih...berkat doa CL dari Mekah ni....
Ade hikmah disebalik kesakitan ini...alhamdullilah seperti sedia kala..saya amat kagum - sebab semua normal...!

rosli said...

Salam hjh Zaleha,


Selamat bertugas semula, popular betul cikgu ni....semua orang kenal, yg pntg dah sihat.

sonata anak kancil said...

Sdr Rosli : mana ade...cikgi kecik je...kami di sini sangat mesra! saya antara kalangan beberapa orang yang dah lama di sini...dah 14 tahun saya di sini....sape tak kenal cikgu kereta sonata hitam ! ngeh3x

Rozali said...

Assalamualaikum hjh Zaleha

Alhamdulillah
kembali berkhidmad

Syukur ada orang mengigati kita

Wassalam

sonata anak kancil said...

Sdr Rozali : w'salam...confusing kejap - rozali - rosli - he3x nama dekat2....

alhamdullilah saya totaly sihat seperti biasa...agaknya berkat doa CL nun jauh di Mekah...

Ewah-eawah.....dah lepak2 kat Jakarta...mabuk tengok orang ramai!
alhamdullilah dah selamat menjejak kaki ke bumi Jakarta....( lagi tak turun semacam je...ni saya! )

~ CeguLinn~ said...

selamat kembali bertugas...

rezeki said...

salam cikgu SAK

alhamdulillah, selamat bertugas kembali

semoga kita semua diberikan kesihatan yg baik setiap masa

DUN Behrang 2020 said...

Mengandung pun apa salahnya...kan...kan...kan....

Apapun selamat kembali bertugas...

nza said...

selamat kembali ke sekolah....

Kak Nora said...

Selamat kembali bertugas.Minggu depan cuti pula seminggu!

KAMATO said...

Selamat kembali bertugas dan moga sihat sepenuhnya

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam cikgu....selamat bekerja kembali ya....

sonata anak kancil said...

>>> CeguLin: yer..sudah bertugas semula....suke!


>>> Pak Itam @ rezeki : semoga kita sentiasa sihat walafiat...sentiasa bedoa..maklumlah umur makin pendek ni...


>>> Dun Behrang : ko ni...memanglah tak salah!!! kalau salah semua orang pompuan tak nak mengandong! padan muka ko...


>>> Nza : bertugas seperti biasa....TK


>>> Kak Nora : Tk...yer kak....kak ni dulu saing2 sape? sekolah di M'ka yer....


>>> Kamato : Tk doa sdr...semoga kita sentiasa menjaga / mendoakan kesihatan kita sentiasa sihat


>>> Alimaz :salam kembali...dah kerja seperti biasa...