CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, March 6, 2010

Jambangan bunga & buah2an untuk orang sakit.....

Salam hari Sabtu....
Semoga semua bloggers @
non-bloggers sihat walafiat...

Alhamdullilah sehingga hari ini....
Rasanya ade kurang sakit yang dialami ini...
Terima kasih dengan berkat doa kalian
yang menitipkan kata2 ucapan @ semangat
kepada saya, rasanya ade berkurangan...
Bila dah makan ubat...okey....bila lambat  
bertemu masa untuk makan makan seterusnya....

Mulalah kesengalan sakit itu datang kembali....
Mudah2an lambat laun akan baik la sepenuhnya.....

Wakil staf sekolah pun ade datang melawat @ 
menziarah ke rumah...
Datang membawa jambangan bunga untuk orang sakit!
Semoga dengan jambangan ini akan 
sedikit sebanyak melegakan sakit ini...
Terima kasih kepada warga sekolah 
yang telah mengirimkan jambangan ini...
Saban hari kan ku semburkan dengan air 
supaya sentiasa segar...
Dan bila layunya jambangan ini , 
bermakna diri ku mudah2an sihat sepenuhnya!



Tidak lupa juga para pentadbir sekolah
yang turut mengirimkan sebakul buah2an
untuk dimakan oleh ku sepanjang masa kesakitan ini!
Yeahhhh....terima kasih diucapkan kepada
Pengetua & orang2 kanannya....
InsyaAllah saya akan makan agar cepat sihat sepenuhnya!



Sekali lagi saya ucapkan jutaan terima kasih.....


Salam hormat dari saya

Sonata anak Kancil

34 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum SAK

Maaf saya tak tahu yang anda dlm keadaan sakit

walau macam mana pun, saya doakan agar anda cepat sembuh

tentu anak murid pun tolong doa kan untuk cikgu nya

Wassalam

manzlie said...

salam cikgu sonata..


alahmdulilah..memziarahi orang sakit amat lah di tuntut dalam islam..bah kan ada keberkatannyer pada si sakit...
syukurlah cikgu dah sembuh...


waslam

sonata anak kancil said...

W'salam Sdr Rozali : terima kasih doa sdr ....sakitnya seperti dalam N3 sebelum ini....sekarang saya berehat di rumah

al-mankaraqi said...

itu menunjukkan ramai yg sayang.

semoga cepat semboh!

sonata anak kancil said...

Manzlie @ CL : terima kasih masih "melawat" saya!

begitulah bila kita dapat berita sakit sdr-mara @ rakan seberapa cepat kita cuba berusaha untuk menziarah...dengan ini boleh sedikit sebanyak sebagai terapi kepaa pesakit itu...

terima kasih CL sentiasa awal ke tempat saya berbanding saya selalu "ketinggalan" bila ke PDKM! macam mana la saya nak dinobatkan sebagai ratu pecut...ade lebih cepat pecutnya.....wasalam

sonata anak kancil said...

Al-Mankaraqi : mungkin kot! terima kasih Al-Mankaraqi pun selalu datang menziarah akak...akak ni je yang sibuk bebeno...

Yunus Badawi said...

Salam sonata.

Bila bunga tu layu awak akan baik sepenuhnya. Oleh itu jgnlah rajin sgt sembur air kat bunga2 tu hehehe

Bila ramai yg beri perhatian maknanya ramai yg syg. Itu akan memberi semangat utk cepat sembuh. Saya hanya mampu doakan awak cepat sembuh.

(mcm skema aje komen saya kali ni hehehe)

nza said...

terapi minda yg sgt baik tu.....bila dh layu buat lak bunga kering....simpan buat kenangan...but, buat tu kena mkn cpt2 nnti busuk lak..Ok take care...moga cpt sembuh n kembali ceria cam dulu....

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : terima kasih doa awak untuk saya...( he3x skema juga ni...awak kan sebenarnya memang skema dengan saya....)

selagi bunga itu segar...selagi itulah diri ini akan sentiasa rasa sihat....bimbang pulak bila layu...ngeh3x...

sape nak sakit oiii...! Ini baru sikit Allah swt uji ....

sonata anak kancil said...

Nza : terima kasih masih terus mendoakan saya ni...semoga Nza sekeluarga sentiasa sihat walafiat...insyaAllah sari dua habislah buah2an tu...

rosli said...

Salam Hjh Sonata,

Saya percaya Hjh dah makin sihat.Banyakkan berehat.

Sya setuju bab beli insuran tu...byk kelebihannya saya pun dah buat semua utk anak2 dan famili sejak tahun 1989 lagi..
Bila anak2 masuk U nanti adalah sikit duit utk education nanti...harapan dan doa agar mereka semua masuk U.

ONE ZABA said...

orang sakit biasanya bukan lalu sangat nak makan.

eerkk...buah tu kalau tak lalu nak makan, antau je kat aku. aku lalu je.

Ummi Humaira said...

salam akak sonata...

jgn disembur bunga tu , nanti dia lambat layu ..he he he

semoga sembuh dan pulih seperti sediakala...

n@m@n said...

jauh sangat nak hantar bunga atau buah

hanya ucapan dapat dikirimkan,hehe

semoga cepat sembuh..

ahmad humairi said...

syukur kepada Allah atas segalanya...kita masih boleh meneruskan aktiviti...

azlina said...

alhamdulilah dah ada di rmh semuga dapat pulih sepenuhnya dan menjalani kehidupan seperti biasa..insyaallah

Kak Sidah said...

salam cikgu,

berapa lama dapat cuti, semoga cpt semboh sepenuhnya dan dapat kembali kesekolah..

bunga untuk kita yg sakit dapat menyegarkan perasaankan

insan pendidik said...

salam,

moga cepat sembuh dan kembali bertugas seperti sediakala..

sonata anak kancil said...

Sdr Rosli : alhamdullilah semakin sehat & ceria...kalau tak....orang tengok pun asyik bertanya...hjh sihat ? akak sihat?...Allah swt hendak menguji saya!

sonata anak kancil said...

OneZaba : ko gasak buah stoberi sudah la...cuba ko hantar buah stroberi tu kat aku...ade maknanya....aku rasa lagi cepat baik!

sonata anak kancil said...

UmmiHumaira :terima kasih...saya kena sembur supaya semakin sehat & ceria sihat...biar lambat2 sikit layu...kasi terapi dulu!cepat layu - kang sakit segera pulak...sekarang ni semua main segera2!!!

sonata anak kancil said...

Naman :ini pun dah cukup! ohhh...saya amat menghargai....semoga sentiasa sihat

sonata anak kancil said...

Ahmad Humairi : saya pun amat bersyukur, saya rasakan ade hikmah disebalik kesakitan ini!

sonata anak kancil said...

Azlina :terima kasih dan syukur, saya semakin sembuh....

sonata anak kancil said...

Kak Sidah : Isnin esok dah kerja ...semoga semakin terus sihat...akak pun harap begitu la juga

sonata anak kancil said...

Insab Pendidik :terima kasih....Isnin dah mula kerja...belajar okey? okey la tu... belajar rajin2 yer....
( macam suruh anak murid pulak....)

Ayah Zain said...

salam SAK
waduh bapa rozali ada di sini memecut,

SAK, AZ ada kat ayer molek molek, nak visit SAK tak ada contack number daaaa

Ayah Zain said...

ni pun dapat sekejap kat cc. hehhe

xiiinam said...

Moga sihat kembali...

sonata anak kancil said...

Ayah Zain : alahai AZ...saya baru balik daaaa... ade lagi kat Ayer Molek?

sonata anak kancil said...

Ayah Zain: kalau dari malam semalam terjah ke sini , bolehlah saya ikhtiarkan contact no saya! tak pe lain kali balik Ayer Molek...mai singgah yer...dah dekat sangat tu!

sonata anak kancil said...

CkLah : alhamdullilah hari ni dah sihat...tapi masih terus makan ubat ikut masanya....

Kak Nora said...

Rajin-rajin makan ubat ye, dek Sonata, semoga segera sembuh sepenuhnya. Selamat kembali bertugas.

sonata anak kancil said...

Kak Nora: terima kasih doa kak..alhamdullilah hari ini saya dusah sihat sepnuhnya!