CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, January 8, 2010

Jika tiada esok....





Aku baru selesai menyenaraikan
AJK Lawatan Ketua Menteri Melaka
pada: 18.01.10 - Isnin - perhimpunan pagi
Esok buat semakan semula

Mesyuarat letak kerja minggu depan
Hari? tatau bila - sebab jadual padat - akan ubahsuai


Esok aku akan ulangi ucapan ini
jam 8.00 pagi


Esok aku semak laporan2 unit aku
Esok aku ngajar  PSK Tingkatan 1 - 2 masa


****
Esok....ntah sape lagi datang jumpa aku

Esok....budak mana pulak nak tukar kelas

Esok....bos cuti....

******
Esok petang nak bayar bil
Esok nak tempah seluar putih Fahd

********


Esok....esok....esok....seme esok....
jika tiada esok?









26 comments:

xiiinam said...

Semoga esok mencukupi buatmu Sonata...


:)

abu muaz said...

Esok insyaAllah masih ada. Cuma kita yang belum tentu adanya.

Zyma Saad said...

Salam Sonata.....

Lakukan hari ini sebolehnye....
Jgn tanggunh hingga besok.....

;)

Che' Pit said...

erk.. kalau terus jump ke hari lusa tak leh ker?

Webmaster@Echam said...

Esok masih ada kak...

ONE ZABA said...

huwargghh...esok coti...bestnya!!! moga aku dan kalian masih bernyawa untuk menikmati dan beribadat hari esok dan esok esoknya.

insan pendidik said...

Banyaknya tugas elok sonata pakai sekretari je hehe

manzlie said...

salam sonata..

wahh busy nampak la nih..apa pa pun semoga gembira dan sihat hendaknyer..insyalah

waslam

maiyah said...

masih ada esk n seterusnya

tchersally said...

Salam,

tarik nafasssss....lepassss..tarik nafasssss..lepassss..

sonata anak kancil said...

CkLah : cukup...tapi bil tak settle jugak!

sonata anak kancil said...

Abu Muaz :Alhamdullilah masih bernafas lagik!

sonata anak kancil said...

Zyma Saad : Ya....alhamdullilah dapat bereskan juga yang nak diuruskan utk minggu depan....tu la fasal bil tertunggak lagik!

sonata anak kancil said...

Che Pit : hari lusa tak leh dahhhh...kan program nak jumpa kat masjid setiawangsa.... c u then...k !

sonata anak kancil said...

Webmaster : nasib baik ada...aku bimbang aku tak ade je!!!
ade umur aku lagi ni...

sonata anak kancil said...

OneZ : amin - amin - dapat aku baca komen ko lagi...alhamdullilah....

sonata anak kancil said...

IP : sape nak bayar gaji sekreteri ni? tu seme boleh buat sendiri - bila buat sendiri - ni la jadinya....hu3x...boleh terus blogging lagik! ni dah cukup bagus!

sonata anak kancil said...

Manzlie : W'salam. Begini la keje cikgu masa ni...macam2 nak buat...ngajar dah jatuh no 2. seme nya kejar masa...tiba masa balik gak rumah! c u then.

sonata anak kancil said...

Maiyah : itu la harapan semoga masih ade esok untuk kita...jgn kita tak udah le...!

sonata anak kancil said...

tchersally : ni dah masuk kelas PJ ni....dah tarik nafas lega dahhhh....!

a kl citizen said...

assalammualaikum

buat mana yang terdaya...

sonata anak kancil said...

KL Citizen : yang jadi aak sibuktu bila seme mende nak kena diuruskan dalam masa yg sama!

nza said...

seram jerr akak ni..hr tu tinggalkn wasiat, n ni lak n3 brtajuk cam gitu...
esok ttp tiba ttp kita yg blm pasti!!!

sonata anak kancil said...

nza : tu lah fasal....seme nya nak dibuat...seme nak kejar masa 24 jam ni...mana yang tak terbuat...he3x tu buat surat siap2~~~

kakpah said...

esok masih ada. kita? belum gerenti..

sonata anak kancil said...

KakPah : tu yang tersirat dalam tulisan itu! kita ni tak tau bila akan dipanggil memngadapNya