CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, January 2, 2010

Penutup Tirai 2009 & Pembuka Tirai 2010


Sebelum tirai 2009 melabuhkan dirinya ......



 29.12.2009 jamuan makan malam warga pendidik bersama 

KM di DUN KM sahaja....di Dewan Seri Negeri 

 ***********************
Tirai 2010 dibuka dengan........





01.01.10 - majlis jamuan makan malam 
sempena sambutan ulangtahun ke 3, MPJ 
di Dewan Alamanda, Jasin








20 comments:

xiiinam said...

Selamat makan-makan....

a kl citizen said...

assalammualaikum

makan2 penambah semangat ya

ummi humaira said...

salam cikgu...
makan pun satu ibadah

sonata anak kancil said...

CkLah : sejarah baru akan bermula lagi...

sonata anak kancil said...

: W'salam. menambahkan semangat dan menambahkan lagi berat ni weh....! maka azam ku terkubur jua....

sonata anak kancil said...

Ummi Humaira :W'salam, makan pun berpada2....pegi tetap pegi ke majlis....bermula la era 2010 macam2 majlis...

n@m@n said...

makan lagi..hehe

ingatkan Alamanda putrajaya tadi

maiyah said...

wah.. makan lagik ;)

sonata anak kancil said...

Naman : he3x, jangan ko ingat tempat ko je ade Alamanda...Melaka pun ade - khasnya kat Jasin tau....

macamana la dengan azam ku yang berkobar2 nak menguruskan badan ini! hubby dok heret sana sini!

sonata anak kancil said...

Maiyah : Tu la fasal...nak buat macamana dah rezeki..syukur alhamdullilah nikmat makan ada lagi ni...maka bermakan2lah kami....

Che' Pit said...

ooo ingatkan tutup guna tirai mcm kat pentas tu..

hmm pengumuman, tempurung kaca dah pecah, ganti rumah baru, ngeh ngeh ngeh..

http://che-pit.blogspot.com

sonata anak kancil said...

Che Pit : kan dah pecah - orang guna tempurung kelapa aje...dia guna tempurung kaca...
tak pe - tak pe...pecah ganti baru kan!tak yah guna kaca2 lagi...he3x

nza said...

amboi mkn2 lg tu....penutup n pembukaan...xthn tgk!!!

insan pendidik said...

tutup tirai ngan makan2 yea hehe
bak kata orang rezekinya tu jangan ditolak

ONE ZABA said...

janga lupa timbang lepas makan tu...

LiNda said...

fuh.. makan lagi.. diet ! jangan tak diet !

abu muaz said...

Selamat kembali bertugas.

Yunus Badawi said...

tutup tahun dgn makan2, buka tahun baru pun dgn makan2. Petanda murah rezeki tu.....

sonata anak kancil said...

Nza : nak buat macam mana...hubby dok heret...pegi jugak lah


IP : betul2 - rezeki tak boleh di tolak ....cuma makan tu kena tolak2 jugak...yang penting memenuhi undangan


OneZ : aku dah lama tak timbang ! Takut....! aku tahu jarum penimbang tu dah tak tak bergerak!

sonata anak kancil said...

Linda : mula sekolah ni , angan2 aje la nak berdiet2 ni....tak boleh ! keje saya ni memerlukan tenaga - so kena makan jugak...kalau tak makan kepala pening!


Abu Muaz : terima kasih...hari pertama balik jam 4.45 petang!


YB : tak sangka pulak acara penutup & pembuka tirai seperti ini....semoga rezeki makin bertambah...ko bila nak belanja aku ? ( petanda murah rezeki )