CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, January 22, 2010

Parent - Teacher Day - MPH -TUC

Berikut adalah siaran2 tertunda .....


16 hb Januari 2010 - Saturday

Parent - Teacher Day di MPH - TUC ....
Bukan MPH kedai buku yer...
MPH - Multi-Purpose-Hall


Pukul 7 pagi gitu  - 
kedua2 laki-bini yang sangat prihatin akan anak2 nya....
berangkat ke stesen pertama :  
KMS - sorang anak masuk ke dalam kereta mak-pak nya - 
ikut sama  ke stesen berikut : TUC - Subang Jaya -
jumpa dengan anak bujang -
Sheikh Faisal namanya a.k.a Mohd.

Bermulalah era pertemuan 4 mata - 
pertemuan para pensyarah & ibubapa 
membicarakan prestasi anak yang belajar dengan mereka....


Setiap subject lecturer memberitahu prestasi 
anak dalam kelasnya.....bla - bla - bla...........

abah serius mendengar penjelasan drp Physic Lecturer


he can do - hope he could do much better in next exam.....
you must practise - practise - practise all the past years papers....

~~~~~ biasala kan....bukan nya luar biasa ---- inilah nasihat / ucapan standard 
bila mendengar penjelasan samada lecturer universiti wahima cikgu sekolah pun!












selepas selesai perjumpaan .....

makan ini.....

******************************

lepas itu - ke stesen berikut : 
UIAM - ade 2 orang anakanda di sini......


sampai ke stesen asal dah lewat petang.....


~~~~tamat~~~~


psssstttt......kerana nak cuti panjang sempena raya cina -
esok sekolah ganti!
ganti - ganti la....janji nanti cuti seminggu......seronoknya!

15 comments:

xiiinam said...

Jom pergi sekolah esok....

sI tEDI said...

esok sekolah ganti!

tapi Bos saya cakap saya tak perlu datang!!

la la la la!!

maiyah said...

wah banja mcd.. mesti baikk nyer teacher bg puji tu

maiyah said...

hehe.. sory 2 kali komen ni.. bukan pe dok geli hati msa nk enter word verification.. kuar word hamis ekeke.. tenet pun pandai dok prli.. cam tau je sy ni hamis heeeee

abu muaz said...

biasanya pertemuan begini anak-anak relaxje, kita mak bapa yang gelisahnya.

ONE ZABA said...

aku tak kena ganti pun coti seminggu gak raya cina nanti....bestnya!!!!

Yunus Badawi said...

pengajar kat TUC tu semua bukan Melayu ke?

Yunus Badawi said...

aku mcm ONE jugak. Tak payah ganti tapi raya cina cuti seminggu jugak hehehe

cuma sendiri mau ingat huhuhu

4 'so' bersaudara... said...

Salam..

terperasan dgn perkatan : 'wahima'

Kalau tak silap, perkataan asalnya
و إما
jadi dibaca dengan

wa imma...

sonata anak kancil said...

CkLah : dah habis sekolah....balik pun lewat...


Si Tedi : kenapa tak roger saya....boleh jumpa saya kat sekolah saya....he3x


Maiyah : ada puji & ada nasihat - makan tetap makan!


Maiyah : oohhh...ingat kan apa tadi...no hal punya....ignore aje

sonata anak kancil said...

Abu Muaz : kadang2 terasa , kadang2 tak jugak....takat ni alhamdullilah ok aje....jika tak berapa ok tu...dah tau mana silapnya...jadi kita pun dah nasihat sebelum cikgu dia nasihatkan !


One Zaba : ko memang saja nak cuti masa tu... sibuk sama nak raya...!

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : Tak pasti pulak...tetapi kebanyakannya macam tu lah...lecturer anak saya semuanya orang tu! tapi all very caring....
( swasta kan...mau jaga nama maaaa...) - semua papers datang dr oversea..

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : hang bila2 masa nak cuti - cuti la...kita orang ni lainlah....tak datang satu hari pun @ pegi ke mana sekalia pun semua kena beritahu! seme kena rekod! ni la orang keje gomen


4 saudara : ooohhh TK dengan kepekaan itu...hubby dah tegur - biaq pi la kata saya!
( Kadang2 beberapa ejaan sengaja diejakan tidak mengikut tatabahasa - kerana menulis ikut kesedapan membaca! )

imanshah said...

sekolah sabtu memang takde motivasi..guru tak bermotivasi mengajar, pelajar plak tak bermotivasi blajar

sonata anak kancil said...

Imanshah : saya cek macam biasa aje!

( Kita orang kata - awak nak cuti seminggu kan....hahahh esok mesti datang! kalau tak - tak yah cuti...hu3x seme nak cuti!!!)- tu datang seperti biasa juga...