CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, January 19, 2010

Begini la nasib kami......

aku pandang hubby
hubby pandang aku


aku tanya hubby
hubby tanya aku


abah  nak makan apa malam ni?
umi nak makan apa?

la ---- abang ni - kita tanya dia

dia tanya kita pulak daaaah...


-----pause----
solat


........ok umi....abang ade cadangan 
apa?
apa kata , kita pegi makan naan chicken tandoori 
kat Taj Restoren
kat mana tu?
kat BB


ok la....umi tak pernah pegi sana.....


okkkkkk..........
lepas magrib kami pun ke Taj Restoren di BB.....


he he he beginilah "nasib" kami bila tinggal berdua.....


( bukan selalu ponggggg.....
tapi ni akibat keletihan menggunakan kudrat fizikal hari ini 
yang dah nak masuk ke pintu gerbang setengah abad )
maka nak masak - rasanya tak payah la hari ni.....

inilah naan chicken tandoori - 
minum air milo

satu pinggan kongsi berdua - pun tak habis!!!
semuanya RM10  ( ringgit sepuluh sahaja ) 


30 comments:

xiiinam said...

Lagi cepat kaya lah kalau macam ni Sonata....he..he..


Jimat sungguh tu!

Yunus Badawi said...

cepatnya ckLah!

Nape tak ajak aku. Gerenti tak cukup roti naan tu hehehe

~0~ said...

best tue....

heheheh

Ayah Zain said...

Salam SAK,

dah berdua, kena romantis la. Nanti kalau sakit pening siapa nak jaga kan.

sonata anak kancil said...

Ck Lah : bukan cepat kaya....berikat perut! he3x....yang ini kos nampak...kos tak nampak ? lagi banyak weh!!! ( teringatlah subjek Ekonomi masa F6 dulu2 yer ke???)

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : alamak lupa la....tapi ko ni, buat tak faham pulak...kasi la can kat aku nak berdating dengan pak sheikh...ganggu aje la...ko gi ajak Mak Adam tu ....

sonata anak kancil said...

~O~ : patut aku ajak ko sekali tadi...boleh cit cat....he3x

sonata anak kancil said...

Ayah Zain : romatis memanglah romantis.....tapi hatiku sunyi sepi- anak2 tiada disisi...hanya tepon mengubat sepi ini....hanya berbelog untuk dibaca oleh anak2...( kalau depa sempat baca!!!)

insan pendidik said...

salam sonata,

sunyi ye takde anak2 tu. emm nanti depa semua berumahtangga sunyi gak. tapi sekali sekala nanti gamat la dengar suare cucu...ke situ lak IP pegi haha

Yunus Badawi said...

oklah aku nak ajak emak adam masuk tido ni hehehe

sonata anak kancil said...

Insan Pendidik: lambat lagi nak bercucu!!! kasi itu sekolah habis dulu tau.....

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : he3x aku pun dah dipanggil .....
jom sayangggg....tido!!!

mama ju, said...

Salam Cikgu Sonata...

Sedapnya...terasa sampai kat sini..

Sonata johor kat mana?
Saya di BP

maiyah said...

huahh huahh huahh.. tak abih ye.. dah bleh wat cermin plate tu :D

tchersally said...

Sonata,

waaaaaa..jimat tuuu..baik jugak utk kesihatan, makan sikiiiitttt aje tu..

Che' Pit said...

sedap gak makan roti naan dgn ayam tandoori.. hmm laparlak, nak g bekpes dulu

ONE ZABA said...

hakikatnya begitu. mula asal kejadian pun sorang je....

ko ambik la aku jadi anak angkat. boleh aku temankan waktu makan je...

ummi humaira said...

salam cikgu...
kalu tak nak sunyi jemput ler kami g makan sama2 . satu gerabak ummi angkut , mcm g Muadz aritu ....he he he

Arianni said...

Salam Sonata,

Sekali sekala makan diluar apa salahnya kan..

T/kasih singgah blog sy :)

nza said...

xsnggup nk lalui hidup brdua nnti...hu.hu.hu....my hubby lak spesis pendiam....mak, mati kutu la sy nnti.

a kl citizen said...

assalammualaikum

wah makan sepinggan, tidur sebantal ke?

sonata anak kancil said...

Mamaju : hebatnya penangan tandoori ni sampai ke sana!

saya datang dari tempat dagang pak malau

sonata anak kancil said...

Maiyah : besar beno roti tu....

sonata anak kancil said...

tchersally : ini nampak la macam jimat....tapi minyak kete ke sana tau berapa? dekat2 15 km jugak! pergu balik? mahal tu!

sonata anak kancil said...

Che Pit : kalau tau belum bekfes, baik aku tapau semalam hantar kat ko...

sonata anak kancil said...

OneZ : kalau takat ko nak jadi anak angkat untuk teman aku makan buat apa! pak syeikh aku dah cukup best tau...( walaupun tak selalu dapat berdating!!!)

sonata anak kancil said...

Ummi Humaira : jom malam ni jam 10 boleh? kita no hal punya....

sonata anak kancil said...

Ariani : ye betul tu....kadang2 malas gak nak pegi ! so, makan apa yang ade aje le...

sonata anak kancil said...

Nza : kalau jenis spesis diam...apa kisah? rakan maya kan ramai! riuh tau....

sonata anak kancil said...

KL Citizen : roti tu besar benar ...
diorang ingat kami kuat makan...buat sebesar2 tidak gamaknya...