CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, January 30, 2010

rakaman : merentas desa

 
Sebelum berlari buat warm-up dulu....ini separuh je yang datang!
yang lain ntah ke mana ...tak nak berlari la tu....

 
Murid lelaki berlari dulu.....

 
lepas tu murid perempuan 

Ini biasalah - kalau dah belakang2 tu - mulalah berlenggang kangkung - 
macam itik pulang petang - bila nak sampai semula ni.....

 
para guru  dengan penuh sabar menunggu ketibaan peserta

 
peserta lelaki - tempat pertama - Rumah Biru


peserta perempuan - tempat pertama - Rumah Merah


tamat dengan rasminya -  6.00 petang

25 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...teringat zaman sekolah dulu...merentas desa....

relevan said...

Kome dulu dapat nomber 52 tak pun nomber 91 dalam merentas desa ni...

ummi humaira said...

salam cikgu sonata ...

he he he cuba bayangkan geng2 seangkatan umur kita plak berlari rentas desa , apa jadi ha ? mau2 ada yg pitam n pengsan kot..

sI tEDI said...

bila buatnya ni cikgu.

masa sekolah dulu ada gak juin. lalu pokok getah .. lalu kampung..
asalkan dapat jumpa jalan pulang semula ke sekolah.. dah cukup berjaya lah tu.. jgn sesat sudeyy

::FAIZ FARISH:: said...

Teringat dulu, ada yang sangup naik bas, semata-mata nak menang... main tipu.... ada yang naik beskal... hahahahaha. Nostalgia... betul...

ONE ZABA said...

aku dulu lari masa permulaan je. pastu hilang. tau-tau dah sampai rumah.

Yunus Badawi said...

Salam sonata,

apakata lain kali lepaskan pelajar perempuan dulu. Mesti pelajar lelaki ramai yg lari laju sbb nak kejar budak perempuan hehehe

chekdenoor said...

Salam..... waduh....berapa calories boleh habis ni.......heheheheh

AYU IDRIS said...

Salam sis...

Wah,dah buat merentas desa ye!Sekolah ayu baru nak buat Sabtu ni(6/2) sekali dgn Hari Kemuncak Sukan.....

sonata anak kancil said...

Alimaz : sama lah jugak masa akak sekolah rendah dulu2 pun dah ade!

sonata anak kancil said...

Releven : apafasal nombor ko banyak benar? ni berlari ke berjalan makan angin....

sonata anak kancil said...

UmmiHumaira : ajak PDKM anjurkan..he3x...tak yah lari merentas desa tapi berjalan merentas desa...

sonata anak kancil said...

SiTedi : la tak perasan ke Jumaat jam 3 ptg...awak tengok suasana pokok2 sekeliling tu dah tau sekolah saya! ngeh3x

sonata anak kancil said...

Faiz : mana boleh tipu2...setiap check-point akan dapat satu gelang getah berlabel...kalau tak cukup - disqualify

sonata anak kancil said...

OneZ : ko memang dasar macam tu...

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : Sejak ko komen N3 yang aku ajak merentas desa...aku dah warning cikgu ko-ku aku - lepaskan budak lelaki dulu! kang tak fasal2 budak lelaki kejar budak pompuan tak sampai ke garisan penamat...jadi mereka akur cakap aku...padan muka ko!ngeh3x

sonata anak kancil said...

Chekdenor: kita tak lari...he3x tak larat dah wehhhh.....tengok aje la budak2 berlari

sonata anak kancil said...

Ayu Idris : boleh ke buat macam tu? sari suntuk bersukan? murid tak ramai boleh la...sekolah saya +-1760 ! berapa kali ganda tu dengan sekolah Ayu...

TK said...

sek saya masa practise hari tu memang lepaskan budak perempuan dulu sbb cikgu2 checkpoint jenuh menunggu set2 pompuan ni. Bila kene kejar dgn budak lelaki kat blkg dorang laju sikitla..

Zyma Da` Catwoman said...

Rindu zaman sekolah dolu2...
Merentas desa...

Kini dah dewasa, nak merentas dunia pulak la.....

;)

n@m@n said...

akak sonata tak lari sama???hehe

saya pun dh lepas sabtu lepas, tahun ni pegang ketua rumah..mcm2 kena urus..huhu

sonata anak kancil said...

TK : tu yang kami lambat balik..budak pompuan tak habis2 lagi....nama pompuan !berat nak berlari...

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...

Zyma : kita berjogging udah le...

sonata anak kancil said...

Naman : ketua rumah ni la yang lebih! sama2 ketua guru masing2 berlawan2 rumah sape yang banyak menang....sama lah masa sekolah2 dulu...dulu - kita sebagai murid - sekarang kita jadi cikgu pun sama gak..he3x