CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, January 26, 2010

TAHNIAH !


SEKOLAH TERPILIH SBT
Sekolah Berprestasi Tinggi



Sekolah Berasrama Penuh:

    * Sekolah Tun Fatimah (Johor Bahru)
    * Sekolah Dato’ Abdul Razak (Seremban)
    * Kolej Melayu Kuala Kangsar
    * Sekolah Seri Puteri (Cyberjaya)
    * Sekolah Menengah Sultan Abdul Halim (Jitra)
    * Kolej Tunku Kurshiah (Seremban)
    * Kolej Islam Sultan Alam Shah (Klang)
    * Sekolah Menengah Sains (SMS) Tuanku Syed Putra (Perlis)
    * Sekolah Sultan Alam Shah (Putrajaya)
    * SMS Muzaffar Syah (Melaka)

Sekolah Menengah Harian:

    * Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) (P) Sri Aman (Petaling Jaya)
    * SMK Aminuddin Baki (Kuala Lumpur)
    * SMK Sultanah Asma (Alor Setar)
    * SMK (P) St George (Pulau Pinang)

Sekolah Rendah:

    * Sekolah Kebangsaan (SK) Seri Bintang Utara (KL)
    * SK Taman Tun Dr Ismail 1 (Kuala Lumpur)
    * SK Bukit Damansara (KL)
    * SK Zainab (2) (Kota Bharu)
    * SK Convent Kota (Taiping)
    * SK Bandar Baru Uda 2 (Johor Bahru)

@@@@@@@@@@@@@@

DI RUANGAN MAYA INI - SAYA MENGUCAPKAN TAHNIAH
KEPADA 20 SEKOLAH HEBAT DALAM NEGARA MALAYSIA
nama mu terpahat di persada dunia pendidikan !


 KHASNYA KEPADA SEKOLAH JIRAN SAYA -
SATU2NYA DI MELAKA INI....
TAHNIAH KEPADA SEMUA WARGA DI SEKOLAH INI -
DARIPADA PERINGKAT  PENTADBIRAN TERTINGGI
HINGGALAH KESELURUHAN WARGA SEKOLAH -
SMS MUZAFFAR SHAH &
TIDAK LUPA JUGA KEPADA
YDP PIBG & AJKNYA  YANG SANGAT KOMITED
( siapa tu YDP PIBG??? Tn Hj ****** - sila semak sendiri la....)

28 comments:

xiiinam said...

Sekolah ckLah hanya sekadar dicalonkan.......dari segi prestasi akademik saja yang layak....yang lain tidak, khususnya dari segi fizikal....sebuah sekolah missionary yang bangunannya hampir menyembah bumi...sangat uzur. Kalau roboh.....ckLah yang jatuh dulu sebab tempat duduk cklah di atas sarang anai-anai ....sob...sob...


Tahniah kepada rakan2 pendidik di sekolah berkenaan...

n@m@n said...

KISAS tu dikira sekolah jiran saya jugak la w/p jauhnya 8km..hehe

Ayah Zain said...

Salam SAK,

tahniah kepasda semua sekolah tersebut.

yang bangganya anak buah az belajar di Ting 2 di MOZEK tuh.

sonata anak kancil said...

CkLah : Tahniah jugala untuk sekolah CkLah...dicalonkan itu sudah cukup bagus...dah adat pertandingan - ade menang / kalah....mungkin gelombang ke 2 CkLah....teruskan usaha mu!

sonata anak kancil said...

Naman : jiran2 ni kita tumpang tui udah le...mudahan2 tempias jugak kat kita nanti!insyaAllah...

sonata anak kancil said...

Ayah Zain : amat berbangga anak murid di sekolah2 itu kan? berat tanggungjawab nak mengekalkan prestasi tu...tahniah anak buah AZ menuntut diMOZAC

xiiinam said...

Sonata;
Tak menang pun tak apa...
Usaha kami sekarang lebih kepada 'memulihkan' bangunan sekolah. Perbincangan AJK PIBG dengan pihak gereja (Tuan Punya tanah) sentiasa temui jalan buntu....Sekolah ni sekolah bantuan modal...duit pembangunan kena cari sendiri...dan itulah antara kerja cikgu2 kat sini...cari duit utk sekolah di samping mengajar..

ONE ZABA said...

bila la pulak nak calon PKG berprestasi tinggi ni!!!!

mama ju, said...

Tahniah kepada sekolah berkenaan..

Suami saya mula bertugas di SMS MZ mELAKA masa mula2 bekerja...

mama ju, said...

Cikgu
tengok resepi tu kat komen Hanis kat rumah saya bukan kat rumah a Hanis!Belit sikit kata2 saya ni...jumpa lagi

nza said...

tahniah kpd sk yg trpilih...moga guru2nya mkn gigih..
Wah sk lamaku trpilih gak...SK Zainab 2 KB tu.....

Yunus Badawi said...

Tahniah kpd sekolah2 yg terpilih. Saya juga sanjung tinggi pengorbanan guru2 tak kira di sekolah mana mereka mengajar kerana bersusah payah mendidik anak bangsa.

Hanya Allah yg dapat membalas jasa bakti tuan2 dan puan2 sekalian.

Faridrashidi.Com said...

Saya suka lihat logo-logo.

TeacherNunu said...

hehe logo sek.saya tak ada laaa heeh

ina said...
This comment has been removed by the author.
ina said...

Kalau sek sonata berjiran dgn Sek MOZAC, akak pulak berjiran dgn GPK sek MOZAC. Namanya cikgu...(hah semak sendiri le...)Ari tu minta tolong jugak jiran nie pilih anak akak tuk sekolah kat situ, syarat dah cukup, dah pi interview tapi tak lepas, sekadar senarai KIV je.

Mlm tadi kwn suami dkt kementerian telefon tanya, anak akak nak masuk MOZAC tak? Ari nie di org ada mesyuarat nak pilih pelajar tuk
2nd intake. Suami cakap lupakan ajelah, budak tak nak duduk asrama. Ari tu masuk sehari je asrama di Sek Sultan, lepas tu melalak nak keluar.

W/pun ada kabel, Allah yg tentukan segalanya. Maka anak akak terus sek. di Sultan dan tinggal di rumah (situasi menang-menang).

p/s: Sonata mengajar di mana, di Bear Hill ke? Anak sulung dulu sek di SK Bear Hill.

relevan said...

Tahniah!..kita punya guru guru yang hebat..

maiyah said...

tahniah.. kita pun tumpang bangga

sonata anak kancil said...

CkLah : jenis2 sekolah seperti ini macam itu lah....bukan ke sekarang dah dapat sama seperti sekolah harian KPM ?tapi students di sekolah ini bukan calang2 orang boleh masuk! kat sini begitu jugak...kena pandai cakap omputih!

sonata anak kancil said...

OneZ : Ko sendiri hantar pencalonan , tak yah tunggu arahan

sonata anak kancil said...

mama ju : ohh... kalau gitu dah biasa la kat sekolah ni...


mama ju : tu lah jengok2 kat rumah dia , berkunci lah! akan lihat kembali

sonata anak kancil said...

Nza : wow cikgu yang cemerlang!...tentu rasa bangga kan kan kan....

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : terima kasih - amin...kenangilah guru2 awak!

sonata anak kancil said...

Faridrashidi : saya juga suka...sebab tu saya letak di AGK!
lawa kan....

sonata anak kancil said...

TeacherNanu: tunggu satu masa nanti logo sekolah teacher akan muncul jua

sonata anak kancil said...

Ina : itu yang terbaik pilihannya - tak apa la - yang penting dia dapat belajar...

GPK-GPK Mozac seme saya kenal!& cikgu2 di sana ade saya kenal
( taklah seme )sebab anak saya sekolah kat situ last 2 yrs dah tamat...sy mengajar di sekolah kakak SK Bear Hill...ngeh3x....

sonata anak kancil said...

Releven : guru la paling hebat!!!
menghasilkan "produk" / sumber manusia pelbagai jenis!

( yang tak ok tu - bukan guru punya angkara yer...! )

sonata anak kancil said...

Maiyah : tumpang gembira juga - memertabatkan profesion guru