CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, September 1, 2009

Selasa 1 Sept.2009

Kepada semua warga pendidik

SELAMAT BERTUGAS KEMBALI


Things to do today:

1. Terima "tetamu" 2 orang.....( budak pindah masuk - macam2 sebab la tu pindah ke sini )

2. Ngajor le....Ting.3 & 1....PSK

3. Terus sambung berkemas bilik "stor" aku ....he3x, dah tak banyak dah....

4. Kot2 ada masa lapang........dah relax2 sikit hala ke tengahari .....cewah, boleh bukak topik, petang ni nak masak apa...mulalah kongsi2 resepi....Hari tu ( last week, aku masih ingat,bos beri resepi : Burger Masak Kari.....) - aku pun "panik" kejap....tak pernah lagi aku masak burger masak kari....sape nak tahu...nanti lah senang2 aku tulis resepinya....


5. Tak tahu lagi - bos kadang2 ade saje maklumat & tindakan yang perlu dibuat dengan segera!


HUJAN LEBAT DI LUAR SANA ....

HUJAN YANG TURUN BAGAIKAN MUTIARA .... rezeki - rezeki....

Bye, wasalam.

19 comments:

- jinggo - said...

macam kat sekolah dulu
BANGUN..
selamat pagi cgu............
ok murid2...

selamat kembali ke sekolah

LiNda said...

Salam..

Kehidupan yang hakiki. Ada tugas yang menanti dan perlu dilaksanakan .

Sentiasa ada..

Che' Pit said...

salam SAK,

hmm walaupun sy bukan guru, tapi leh kategori pendidik gak.. so terima kasih le atas ucapan selamat bertugas kembali tu(walaupun sy hanya cuti 3 hari, bukan seminggu lebih mcm cikgu - cikgi, hehehehe)

nza said...

slmat brtugas kembali ye...

Webmaster@Echam said...

Yeayyyyyyyyy.... dah sekolah...

Mknace said...

;) :) :)
burger masak kari?? hmmm
sempat lagi tu menulis

ONE ZABA said...

burger masak asam tempoyak pun ok kut!!!!

DUN Behrang 2020 said...

Slmt kembali ke sekolah...hujan pagi yang 'meraikan' para guru dan murid2 ke sekolah...

Alimaz-Kembara Terasing said...

selamat pagiiii cikgu....hik3...teringat zaman dulu2.....

s@yangh@sni said...

selamat pagi cikgu...
lama tak masuk blog nie..

imanshah said...

Saya masih bercuti..cuti kematian 3 hari hari ni habis, esok cuti rehat, khamis insyaAllah kembali bertugas

n@m@n said...

kalau dah siap masak burger tu pos la kt sini ye..hehe

LotsOfLove-Pearls said...

Salam Kak,

Selamat Bertugas kembali..

Hujan, banyak benda tergendala tetapi itu rahmat..

kita syukuri..

xiiinam said...

owh....di sini pun hujan sepanjang hari. Selamat kembali ke sekolah...

sonata anak kancil said...

Jinggo : kalau dah nama sekolah - sama aje la sekarang ni...
Mesti hormat guru....nak berkat kan....

Linda : Ye betol...plan your work & work your plan...

Che Pit : asal pada dasarnya menyampaikan ilmu - ye le tu - cikgu - cikgi - ustaz - ustazah - pensyarah - sama semenya....dunia pendidikan - mendidik ....selamat bertugas...

nza : apa jua bidang tugas kita ni satu ibadah...selamat berugas

Webmaster : kalaulah aku dapat murid mcm ko yg suka pegi sekolah...senang keje aku...he3x

Mknace : apa tak sempatnya - bukan nak masak pagi2 ...tulis aje le..janji cepat mengeja...!

OneZ : ko biar betol...mende yg orang tak buat ko nak buat...tapi ko cuba lah...pas tu beritahu aku, biar aku masak pulak....

Dun Behrang : selamat bertugas juga Dun....nasib baik aku tak basuh kete...kalau tak habis duit aku dilarikan air hujan yg mencurah2 turun....bolehla aku buat beli kuih kat pasar ramadhan...

Alimaz : selamat pagiiii...sila duduk...apa khabar?
sihat? bagus....saya nak tazkirah sikit ni....he3x ...set induksi hari ni...

Sayanghasni : tak ape...senang2 masuk aje le...
toll - free !!!

Imanshah : Takziah kepada Imanshah - semoga tabah menghadapi dugaan Allah swt ni...Sesungguhnya Dia tahu segala2nya....Al-Fatihah

Naman : Jam 6 petang pejabat pos dah tutup...kalau boleh pos pun, tiba esok - dah tak guna - basi - baik aku makan aje...

LotsofLove Pearl : salamkembali - tak kisah - hujan ke - panas ke - keje tetap keje!!!


CkLah : Monsun Barat Daya bertiup..../ peralihan monsun...sebab tu hujan sebelah pantai barat Sem M'sia ni...kuar Geografi dah...selamat bertugas juga...

Shifu67 said...

sonok puasa tahun ni... hujan jee memanjang...f

sonata anak kancil said...

Shifu67: betol ...kat sini pun mendung & hujan - kalau panas ...mak aiiii nak sampai ke petang - faham2 aje le...

a kl citizen said...

bertugas....

rentak bertugas sebelum cuti dah datang dah...
awal2 aritu malas je...
sekarang ni dah ok

sonata anak kancil said...

Kl Citizen : selamat bertugas....cikgu sentiasa cemerlang!
( cakap je - dok lemah kerana lama cuti - hakikatnya cikgu sentiasa siap siaga utk bertugas...!)