CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, September 22, 2009

Pilih nak raya ke mana.....

Jadual Rumah Terbuka YB
bermula 1st raya hingga hari raya ke 21


Ikutkan senarai tak larat nak pergi semua rumah YB ni...1 hari aje ade
1 - 8 buah rumah YB nak dikunjungi....Tapi, mana larat oiiii.....Hubby akan 'heret' aku ke rumah YB-YB yang telah dijemput secara lisan saja....so, dia highlight dengan marker pen - mana yang kena pergi ....kena pergi, sebab YB-YB berkenaan nak kata kenal sangat2 tu taklah....tapi kalau dah dok selalu meeting bersama2 mana tak kenal ! Kalau dah dalam surau pun boleh ditegur / disapa ,
betul tak Pak Sheikh....?( salah sorang YB dok sapa hari tu),
nak tak nak,orang kata kenalah tunjukkan muka j
ugak...

Hari ni nak pergi 3 buah rumah YB saja....lepas2 zohor karang....
malam 1 buah ....selamat beraya....


*******************************************************************************************

Rumah yang dihadiri

Raya ke 2
YB Datuk Hj Md Yunus Husin
( ADUN Ayer Molek )


Raya ke 3

1. YB Encik Ismail Othman
( ADUN Kuala Linggi )


2. YB Datuk Kapt Hj Ab Karim Hj Sulaiman
( ADUN Tanjung Bidara )


3. YB Datuk Wira Abu Seman Yusof
( MP Masjid Tanah )
merangkap Timb. Menteri Dalam Negeri


Rumah Terbuka Timb.Menteri


Rumah Terbuka
4.YB Datuk Hj Abdul Wahab Abdul Latip (malam)
( ADUN Durian Tunggal )



9 comments:

imanshah said...

Makan sikit2 je kak..kang naik 5 kg

kakpah said...

wei banyaknya jemputan. Jamah sikit2 je cukup le. Kpah lalu je kat bukit katil tu. Singgah maghrib kat masjid bukit katil semalam. Nak singgah ruah sonata tak tau alamat hehe..

cHeRyNa PiReS said...

huiiiyooo...diorg hidang ape ek, SAK? best tak menu2 dowang? ramai ke org datang? update la sket SAK...nak gak tau camne VIP melaka beraya:)

* SAK VIP jugak kan...bila nak wat open house plak nieh:)

HATI LUKA said...
This comment has been removed by the author.
ONE ZABA said...

wah, boleh kunci dapur rapat-rapat tu.

insan pendidik said...

Salam,

tak berasaplah dapur tu. Macam-macam dapat makan. Selamat menjamu selera

relevan said...

Uwaa..bes rumah terbuka VVIp ni..meriah..

Shifu67 said...

amboiii ko... pegi beraya rumah YB sajeee.... yg tak YB tak de dlm list

aku pun bukan YB... patut la tak de dlm list ko

noor afzan said...

rajinnya pegi umah YB ek?
huhu~