CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, September 10, 2009

Berbuka asing2.....

hari ini peluang aku me'rehat'kan diri bekerja keras di dapur....

aku tak perlu masak apa2 untuk berbuka puasa petang ini...
tak perlu aku nak fikir masak apa ....kalau tak dah ber'silat' aku di dapur....

peluang bukan datang selalu....

semuanya kebetulan...

aku akan ke majlis berbuka puasa di sekolah....

dan hubby akan berbuka puasa di Sri Malaysia selepas meeting ....



******BEST!!!*****


16 comments:

- jinggo - said...

he...
saya hari2 bersilat kat kedai mamak - nak berbuk - pukul 5.00 dah kena booking.....

Che' Pit said...

selamat berehat dari bersilat kat dapur hari ni..

hmm cgu jimggo bersilat kat kedai mamak, sy pusing2 je kat bazar ramadhan.. dah puas pusing baru balik rumah, ngeh ngeh ngeh

Webmaster@Echam said...

Saya ari2 buka asing2 ngan wife kak. hujung mgu je kitorang buka pose sama2..

ONE ZABA said...

kalau nak senang lagi...tiap hari la pegi moreh kat masjid. bawak perut je.

a kl citizen said...

assalammualaikum

selamat berbuka bersama rakan2...mesti best ya

n@m@n said...

jadi mana lagi best makanannya??

1)sri malaysia

2)kat sekolah

3)home seet home

LiNda said...

Laa.. ingatkan apalah tadi . tajuk dia suspens jekk..hehe

Sebenarnya... kadangkala perlu ada ruang tersendiri antara suami isteri . Ruang yang tercipta bersama teman dan rakan-rakan .

Lakukan diluar dari rutin kebiasaan . Pasti seronok ! (yang penting ada persefahaman antara pasangan ) . Betulkan kak...

imanshah said...

Sahur kat luar jugak ke

azlanlin said...

Hehhe..best, memang best!

Lebih best, kalu hari-hari gitu. Laksanakan jer berbuka berdua2an di luar.. memang best. Cuba le... Hehehe

sonata anak kancil said...

Jinggo : sampai bila nih asyik booking kedai mamak je???

Che Pit : Ni lagi sorang - tak letih ke asyik pusing bazar ramadhan tiap2 hari??? udah2 le untuk tahun ni...tahun depan tak yah lagi....cepat2!

Webmaster : fasal ape jadi gini? ko biar betol! jgn pusing cakap udah le...he3x

OneZ : patut la , aku tengok ko semacam aje!tak susut ke?

Kl Citizen : w'salam. seronok tengok cikgu2 yang pangkat adik2 tu bawak anak masing2...riuh dibuatnya ,yg macamberkelah pun ada!

Naman : seme best...tapi makan yang secukupnya aje....

Linda : Ayat tu betol!
Kalau tak kerana tugas - kami lebih suka di rumah saje...

Imanshah : selama sebumbung ni - tak pernah lagi bersahur di luar rumah (???)...seme dalam rumah!!! he3x

sonata anak kancil said...

Azlanlin : kalau kami berbuka puasa di luar memang merugikan!!! tak padan dengan harga yang dibayar - makan takat bernilai RM 4 - 5 aje!
baiklah kami berdua2an di rumah...sama aje...malahan lebih bebas & sangat2 selesa...BEST!

cHeRyNa PiReS said...

tp mesti anda akan saling rindu merindu nanti kan? cewwaahhh...

bestnye sekolah ada majlis buka puasa...wowww...

atty's said...

kty ari2 bersilat kt dapur..weekend je dpt rehat

sonata anak kancil said...

Cheryna : sebenarnya selalu gak terpisah begini...

everyyear kami buat majlis ni...seronok!

Atty's : silat cekak ke silat gayung? he3x.....mesti terror bersilat nih!

xiiinam said...

Masalah betul kalau ckLah dapat jemputan berbuka untuk dua orang saja...kesian anak-anak kat rumah.

Puasa tahun ni baru sekali kena berbuka di luar..

sonata anak kancil said...

CkLah : sejak akhir2 ni je CkLah - sejak dah berdua...bila anak duduk di asrama & kolej...dulu2 masa anak kecik, saya mengalah & tak pernah ikut pun!!!jaga anak2 di rumah...

petang ni kami ke Jasin pulak...majlis khatam quran...