CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, September 11, 2009

Suasana Majlis Berbuka Puasa Warga Sekolah

10.09.2009 - majlis berbuka puasa ini adalah anjuran Kelab Majlis Staf
dengan kerjasama Panitia Pendidikan Islam


suasana majlis berbuka puasa - turut serta ahli keluarga masing2 -
cikgu-cikgi sibuk melayan anak2 mengambil makanan -
riuh suara anak2.....

hidangan utama - nasi hujan panas - dimasak oleh makcik kantin - sedap !!!

ambik nak -ambik nak.....nyummmmm.....!
anak2 warga sekolah turut memeriahkan suasana majlis berbuka puasa

masing2 dah mula memilih kuih muih
kuih2 ni semenya dibawa oleh cikgu2
kalau sepiring sorang bawak - itu kalau sepiring .....
tapi nampaknya bertupperware2 yang dibawa....tak ke banyak tu....!
macam2 ada....pilih - pilih.....


Cikgu Din & Cikgu Isk. sedang rancak menggoreng char-kway-tiaw -
permintaan khas dari rakan sejawat mintak dia
goreng char-kway-tiaw yang panas2 ....dibawa khas dari AG....

sedap lah Din ko buat....boleh bukak warung ni....
ambik alih makcik kantin....he3x


susunatur dimeja utama

nasi yang aku makan
nasi hujan panas - berlaukkan daging + dalca + ayam merah
nasib baik tak hujan.....hanya panas saje sampai petang.....


selepas berbuka kami solat berjemaah di surau sekolah


*************
petang ni menghadiri majlis khatam Quran & berbuka puasa di MPJ ( pejabat hubby )

12 comments:

insan pendidik said...

Salam,

Wah hebat majlisnya. Bukan senang nak kumpul ramai-ramai macam tu. Yang penting kalau sepakat semuanya akan menjadi...

ONE ZABA said...

tak tunjuk pulak ko bawak apa, sonata.

ummi humaira said...

kalu sesekali dapat berbuka dgn rakan2 memang meriah jadinya kan ,tambah seronok dapat jumpa family diorang sekali , lagi best tu macam2 kuih dpt dinikmati .
petang nie sibujang ummi lak g bbuka kat sekolah anjuran kelas KAA , jeles tul ummi

- jinggo - said...

dah dekat nak berbuku ni....
terlio teman...

Webmaster@Echam said...

Sedapnyer menu2 dia kak. Sejak tinggalkan zaman sekolah dah tak merasa lagi kenikmatan berbuka camtu....

n@m@n said...

wah..mcm2 ada..

kalau saya tak reti nk mkn lauk bnyk2 nih..hoho

kalo p hotel pon rugi..tak reti mkn bnyk jenis

very2 the kampung

cHeRyNa PiReS said...

bagusla macam nieh...
ada sekolah yg telepas pandang, tak buat pun.
ada sekolah takut nak buat, sbb takut budak2 nakal amik kesempatan:)

nampak macam sedap je makanan yg sepiring2 tuh. mesti banyak jenis kan?

a kl citizen said...

assalammualaikum

best ya....

Che' Pit said...

salamz..

best gak kan buka bersama cikgu-cikgi dan pelajar2.. mesti meriah

sonata anak kancil said...

Insan Pendidik : bulat air kerana pembentung ,bulat kata kerana muafakat....

OneZ : la ko tak nampak ke dalam banyak2 kuih tu? Aku bawak murtabak singapore didatangkan khas dari Tg Agas,Muar ,Johor....
( kebetulan member beri - aku pun bawak ke sekolah )

Ummi umaira : ye betol - macam2 kuih - sampai pilih yang mana satu - tapi pilih yang kita minat aje le...

Jinggo : apa kata hang buat program kat tempat hang majlis macam ni - jadi punya! sambil2 tu buat le pengisian motivasi - jadi punya!!!

Webmaster : baikhang pakat buat - sikit sorang share bawak - jadi punya!insyaAllah.

Naman : ala banyak memang banyak - ambik yang kita suke la...kang tercekik nak ambik seme...sonata pun makan 1/2 kuih yang minat - tak reti gak nak makan macam2....sama la ,kita pun dari kampung gak..

Cheryna : dah banyak tahun jugak kami buat , cikgu-cikgi & ahli keluarga je...jadi masalah budak tak ade - dstang pun mulai 6.30 petang.

KL Citizen : W'salam.Memang seronok....

Che Pit : Che Pit buat lah dengan staf Che Pit....pakat2 jadi aje!

nur eye said...

Bagus dapat berkumpul beramai-ramai tu. Boleh kenal mengenal macam adik beradik. Kerja pun mudah....untuk janga masa panjang.

sonata anak kancil said...

Nur Eye : buat la kat sekolah u , ada masa lagi ni....lagipun staf tak ramaikan...lagi senang...