CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, September 7, 2009

Goodnight......zzzzzzzz.....

ngantok.....zzzzzz........
esok bangun sahur 4.15 pagi....insyaAllah.

18 comments:

n@m@n said...

awalnya sahur..

ke bangun masak utk sahur???

hoho

Webmaster@Echam said...

chop...chop... awal lagilah... KL baru nak idup.. hehehhe... Selamat Malam kak. Jangan terlupa tahajjud malam ni :D

Che' Pit said...

selamat malam..

jgn lupa:
1. baca doa tido
2. baca niat poser
3. kunci alarm nak sahur
4. baju kurung dah gosok?
5. lampu2 n apa2 switch yg tak patut dah tutup?
6. beg kerja dah kemas?
7. ikan dgn kucing dah bg makan?
8. bla bla bla bla
9. ok, dah boleh tidur..

cHeRyNa PiReS said...

selamat tido! harap2 nanti sepanjang tido nieh takde gangguan supaya tak ngantuk time bersahur nanti ok!

and...jgn lupa pesan che' pit tuh:)

rahmanw said...

SALAM...
masak awal2 la cikgu...tak yah nak bangun awal sangat....

daydeck86 said...

gudnite kak sonata
thanks coz sudi call saya tadi
terperanjat gak tadik
igt saper la pulok... :):):)

imanshah said...

dah2..dah 3.30 bangun kak...

ummi humaira said...

puas ummi tekan loceng pagar tu , rupanya mu dah mimpi

wh0se said...

bagusnya akak sonata...ikut sunnah nabi..sahur xmiss pun...nanti lehla tolong kejut whose sekali untuk sahur..hehe

~0~ said...

selamat pagi...hehehhe...

Dilla Zaidi said...

salam kenal kak sonata..

kite exchange link ye..

ONE ZABA said...

zzzzzzzz.....

sonata anak kancil said...

Naman : kalau akak sama spesis dengan Naman - bangun pukul 5 la....

Webmaster @ Echam : KL mana tahu erti siang / malam! seme sama aje...

Che Pit : saya tak boleh respon dari no. 2 - no. 9, sebab Che Pit dah ingat kan saya jangan lupa no. 1 : baca doa tido....jadi saya dah tido....otomatik yg lain dah dibuat...he3x

Cheryna Pires : alhamdullilah takat separuh ramadhan ni - pantang kepala letak dibantal - dengar2 alarm dah bunyi....

sonata anak kancil said...

rahmanw : bangun je awal - makan dekat jam 5 gak..panas2kan aje,& buat air milo....sahur ni, ambik sunat sahur...makan sikit aje...

daydeck86 : amacam glamor tak suara akak???he3x...suspen ye...ingat pompuan mana tepon...ambik ko...

imanshah : ko ni salah jam ke...lagi awai...cuba tengok akak set pukul berapa??? ke ko mimpi!

Ummi umaira : ala cian kat ummi ... tido mati ....sori2 ummi - lain kali jerit kuat2!!!

sonata anak kancil said...

Whose : nak suruh kejut? beri no tepon....kejut2kan orang ni dapat pahala kan...

~0~ : eihhh...baru bangun ke??? sahur ke idak ni?

Dilla Zaidi :salam kenal juga ...sori la datang umah akan dah tido.....ok-ok linked - panjangkan tali persahabatan

OneZ : ko ni dah nak tido ke?

n@m@n said...

saya bangun 4.30-4.40 jugak kak..tolong apa yg patut..hoho

Che' Pit said...

salam cikgu sonata,

ngeh ngeh ngeh, doa tido tu mmg sengaja buh kat no 1.. nak tgk cgu alert ke tak.. hmm patut diberi pujian kat cgu sonata ni (padahal sy sdri pun tak alert) ngeh ngeh ngeh..

sonata anak kancil said...

Naman : bagusnya, suami mithali ni...macam ni lah teman cik adik kat dapur....


Che Pit : kena betol2 peka...salah jawab 0 markah! ha3x....
Che Pit susun semula,mana patut didulukan - akhirnya barulah baca doa tido - amin.